Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 7 augustus 2012

Wauw wat een verrassings Candy

Hallo Allemaal
Even de Candy die ik van Sandra gekregen heb laten zien.Vandaag naar Brielle geweest en vanmiddag laat pas thuis gekomen en ja daar laag een grote envelop op de mat.Nou ik ben me toch verwend.
 De kaart van Sandra die bij mij aan het prikbord komt te hangen
 en hier alle spulletjes die ik gekregen heb,het is echt te veel om op te noemen.
 Hier nog wat foto's van dichtbij,hier zie je de afdrukjes het lint de bloemen stans zie je net niet
Hier de andere spulletjes,ik ga niet alles opnoemen want het is echt te veel.Sandra heel erg bedankt voor alle spulletjes en ga zo gauw mogelijk aan de slag,alleen morgen nog even niet dan hebben we een knutseldag met Ellen,Saskia en Angelique en we beginnen met de Hobbystunter toch nog even shoppen om een gezamelijke kaart te maken.Groetjes Joke

8 opmerkingen:

Corrie zei

Jij bent zeker verwend, wat een super gave candy Joke.
Heel veel plezier ermee

Groetjes Corrie

SandraW zei

Heel graag gedaan, Joke!
Je hebt hem eerlijk verdiend, dus geniet er maar lekker van!
Ik zie tzt graag wat je ermee gemaakt hebt.

Liefs, San

jolanda zei

prachtige candy.
Weet zeker dat je hier wel weat leuks mee kunt maken

Wil zei

Nog gefeliciteerd hoor Joke. Je zou maar zo'n mooie envelope op de mat vinden :) Veel plezier ermee!

groetjes, Wil

corry'kaart zei

hoi joke
toch heerlijk om zo prachtige candy te vinden op je deurmat:-)) en nu maar lekker freubelen ben reuze benieuwd wat je allemaal ervan gaat maken!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wauw dat is echt een super candy wat een mooie spulletjes allemaal, top zeg. Geniet er maar van meis. Super.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

proficiat met je aanwinst ! daar kan je vast en zeker mee aan de slag !
grtjs, martina
x

Karin zei

Wat een leuke spulletjes heb je gekregen! Super, je kaartje van maandag is ook erg gaaf!!