Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 10 september 2012

Een kerstkaart

Hallo Allemaal
Vandaag een kerstkaart  met een heel verlegen Tilda.Ik vind ze zo lief. Angelique heeft dit stempeltje gekocht en ik heb een paar afdrukjes van haar gekregen.
 De Tim Holtz klok weer eens gebruikt voor het Nieuwjaar.Het papier lijkt net op vuurwerk op de achtergrond.
Het stempeltje ingekleurd met Copics en de vleugels met glitterlijm gedaan.Nog wat roosjes erbij gedaan die ik zelf met de copics heb gekleurd.Het stempeltje van Marianne design gebruikt.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Joke

13 opmerkingen:

jolanda zei

Heel mooi kaartje, leuk met de klok erachter, mooi papier en leuke kleur

Bea zei

Prachtig kaartje Joke. mooie kleurencombinatie....

groetjes Bea.

Nelleke zei

En de klok die tikt maar door....
Mooi geworden, hele mooie kleurencombinatie.
Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

Hoi joke
Wat een lieve kerselaartje en zeker in een prachtige kleur!!
Groetjes van corry

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd ! mooie kleurtjes, zuper, die afwerking heel erg mooi ingekleurd
grtjs, martina
x

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Leuk gedaan en mooi kleurwerk.
Geniet nog even lekker van de rust.
Groetjes van ons

Corrie zei

Wat ene mooie kaart Joke

Groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een schitterend kaartje en het lijkt inderdaad net vuurwerk op het achtergrond papier.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Oh deze magnolia had ik nog nooit gezien, wat een snoepie, ik vind er echt schattig. Je kaart is een toppertje geworden Joke. Super.
Groetjes van Anita

Margo zei

Wat een lieverd zeg !
Heel mooi kaartje !
Groetjes
Margo

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Mirjam en Liek Nugteren zei

Het is zo gaaf om te zien wat jullie allemaal met deze stempel aan het doen zijn.
Ik vind je kaart weer heel erg mooi.
Leuke kleuren ook! Het geeft mij ook weer ideeen om eens wat meer aan andere kleuren te denken dan rood en groen en goud voor kerst.

Liefs liek

m@deliefjuh zei

wat een geweldig lief kaartje heb je gemaakt. mooi gekleurd ook


Groetjes Martine