Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 21 september 2012

Een Trouwkaart

Hallo Allemaal
Vandaag trouwen Glen en Xander en voor hun heb ik een geldmapje gemaakt ook omdat ze graag geld willen hebben.
 Het papier heb ik al een poos geleden gekocht en heeft zachte kleuren.Het magnoliastempeltje heb ik al een tijdje
 Dit is de eerste binnenkant van het mapje versierd met lint en bloemen
 De buiten voorkant versierd met de Memory mal van hartjes en je ziet ook het rondje van het klittenband.
 De achter binnenkant met de felicitatie en nog wat  versierd
De Achterkant van het mapje met de hart mal en nog versierd met bloemen van Nellie Snellen.
Hier kunnen wij ook nog onze namen bij zetten. 

Zag nog net op tijd  dat het stempeltje aan de binnenkant er nog niet bij stond,want Feline had de uitnodiging gestuurd dat haar mama nu ook de familie naam ging krijgen.Feline is dan 7 maanden.
Als deze kaart op mijn blog gezet wordt hebben Glen en Xander net ja gezegd dus ik hoop dat het goed is gegaan.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,ik lees de reactie's altijd met veel plezier.Groetjes Joke

10 opmerkingen:

jolanda zei

wow wat heb je er een super mooie creatie van gemaakt.
Wat een mooie details

martina's kaartjes zei

mooie creaties hoor ! en ja, soms koop je wat en dan moet de stempel maar even wachten en plots komt ie van pas ! helemaal geslaagd
grtjs, martina
x

Ans S. zei

Wat een schitterende creatie heb je voor het bruidspaar gemaakt.

Groetjes Ans

Corrie zei

Wauwww wat een mooi kaartje Joke
schitterend is die memorybox mal

Groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Joke

In één woord....PRACHTIG.

Lieve groetjes
Danoesja

Margo zei

Wat prachtig !
Een echt kunstwerkje !
Liefs
Margo

Anita Meijer zei

Wat heb je dat schitterend gedaan Joke, ik vind het helemaal super, daar zullen ze zekers te weten heel blij mee zijn. Top.
Liefs van Anita

Wil zei

Wat een leuk idee zeg. Heel mooi gemaakt, daar zullen ze vast wel blij mee geweest zijn :)

groetjes, Wil

Nelleke zei

Wat mooi gedaan, ook aan alle kanten heb je gedacht.
Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi joke
wat een pracht van een envelop daar zal het bruidspaar zeker blij van worden!
groetjes van corry