Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 26 september 2012

En Nog een kerstkaart.

Hallo Allemaal
Wat een leuke reactie's heb ik op mijn vorige kaart gekregen.Ik heb ze met heel veel plezier gelezen.Vandaag dan toch weer een kerstkaart want ik moet er toch nog erg veel.
 Het papier heb ik al een hele poos geleden gekocht maar ik vond dit wel leuk bij deze tilda.
Nog wat lint erbij wat ik bij de Action gekocht heb en wat ijskristallen  van hout en deze met glitter lijm bewerkt.
Tilda heb ik ingekleurd met Copics en omdat ze zit toch maar in de kerstbal gezet.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Joke

11 opmerkingen:

Frouwke zei

Wat een prachtige kerstkaart, en mooi ingekleurd!
grts
frouwke

Nelleke zei

Die kaart is goed gelukt, mooi gekleurd ook. Bevallen jou de copics? Daar krijg je frisse kleuren mee. Kan dat kloppen?
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

Margo zei

Wat een mooike !
Liefs
Margo

Saskia zei

Hoi,
Ziet er weer prachtig uit. Mooi gedaan. Gaan jullie zaterdag nog naar Doe@ding toe naar de demodagen???
Ik wilde eigenlijk wel gaan.
Groetjes Saskia

Jokecreatief zei

Wat een leuk kaartje, mooie kleuren.
groet Joke.

Anita Meijer zei

Hij is helemaal super geworden Joke, een toppertje weer.
Liefs van Anita

Danoesja zei

Hoi Joke

Je kaartje is weer prachtig en zo ook het vorige kaartje. Jij bent al verder dan ik met de kerstkaarten want ik moet nog beginnen hihihi.

Lieve groetjes
Danoesja

Corrie zei

Prachtig kaartje Joke
en wat heb je haar weer mooi ingekleurd!!!

Groetjes Corrie

Wil zei

Leuk om deze stempel eens anders ingekleurd te zien. Ik heb hem de laatste tijd veel in het blauw gezien. Maar dit groen staat ook heel erg mooi. Dat heb je mooi ingekleurd. Het is een mooie kaart geworden hoor.

groetjes, Wil

creaties van kokosnoot zei

Wat een mooie kerstkaarten heb je al gemaakt.