Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 16 september 2012

En nog een

Hallo Allemaal.
Ik heb vandaag hetzelfde papier gebruik als de vorige kerstkaart maar het heeft toch weer een andere uitstraling.
Edwin op zijn skie's.Ik heb hier de rand van de kaart gestikt op de naaimachine.
De kerstboom er weer bij gehaald en nu met een contra papier verwerkt.Nog een lintje erbij .
Het stempeltje ingekleurd en met de perlenpen nog iets versierd.In de kaart de tekst ingestempeld.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

12 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Joke
wat een mooi kaartje, prachtig dat papier

Groetjes Corrie

Ans S. zei

Wat een prachtig kerstkaartje, mooi papier heb je gebruikt, je vorige kaart ziet er ook al zo mooi uit met die schattige Tilda.

Groetjes Ans

corryskaart zei

hoi joke
wat een geweldige kleur heb je gebruikt bij deze kerstkaart,heel mooi en apart!
groetjes van corry

Wil zei

Ik ben veel te lang niet langsgeweest... Wat heb je weer een hoop leuke kaarten gemaakt Joke. Mooi ook deze kerstkaart. En ja, natuurlijk moest ik even terug kijken naar je vorige kaart om te zien hoe je die gemaakt had metdezelfde kleuren :) Mooi hoor!

groetjes, Wil

jolanda zei

leuk kaartje

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, de kerstboom vind ik prachtig zo op de achtergrond!

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat mooi om te zien hoe verschillend je kaartjes zijn met hetzelfde papier, deze is ook schitterend met die mooie kerstboom.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Wat is je kerstkaart super geworden Joke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Marianne zei

Hij is prachtig.
Liefs, Marianne

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Dit is ook een mooie kleur, niet echt standaard voor kerst!
Groetjes Sjoukje

Margo zei

Tof kaartje, leuke kerstboom !
Liefs
Margo

Ellen zei

Hoi Ma,
wat een leuk kaartje, vooral die kerstboom erbij vind ik echt heel mooi!

Groetjes