Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 27 september 2012

Ik heb de smaak te pakken.

Hallo Allemaal
Vandaag ook weer een kerstkaart nu voor Crhistmas Challenges waar je een kaart maakt naar een sketch.Wou het ook een keertje proberen.Vond de indeling van de kaart erg leuk maar om het juiste papier ervoor te vinden was best lastig.Ik heb gewoon teveel waar ik uit kan kiezen maar om te combineren gaat meestal weer niet.
 Het papier komt uit het blok wat ik vorig jaar al gekocht heb uit de Chrismas collection.
Het lengte papier met de Martha Stewart pons bewerkt.
Twee soorten lint erbij gedaan en een strik gemaakt met mijn Bow Easy.
Tilda weer ingekleurd met mijn Copics en de vleugels ook nog met stardust bewerkt.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en wil iedereen weer bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige post.
Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

14 opmerkingen:

Wil zei

Je hebt zeker de smaak te pakken zeg hahah Je gaat lekker snel zo :) Mooie kaart met een lief stempeltje.

groetjes, Wil

Corrie zei

ook deze is weer prachtig Joke

Groetjes Corrie

jolanda zei

je kaartje ziet er prachtig uit.
Ben zelf ook met deze sketch aan het stoeien, maar ben nog niet tevreden

Anita Meijer zei

Ik vind je kaartje super geworden Joke, ik vind het ook zo een mooie kleur groen, een plaatje is het.
Liefs van Anita

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, ik vind dit stempeltje zo lief!

corryskaart zei

hoi joke
nou niet te zien aan je prachtige kaart dat je moeite hebt om papier bijelkaar te vinden:-)) vind die kleur groen erg mooi!
groetjes van corry

Marga50 zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Joke. Groetjes Marga.

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Saskia zei

Hoi,
Mooi gedaan hoor, ziet er heel leuk uit. De nieuwe kerststempels komen er ook bijna aan, ben benieuwd.
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Mooie kaart, het is ondanks dat je denkt dat je niets kunt combineren toch goed gelukt.
Groetjes,
Nelleke

jaimie zei

Hallo Joke,

Mooi kerstkaartje en tilda is ook prachtig ingekleurd !

Groetjes, Jaimie

Janneke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuke kleurtjes ..
Leuk dat je deze week meedoet bij CCWS.

Renata zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi stempeltje!! Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS.

Angélique zei

Wat een lief kaartje is dit geworden!
Bedankt voor het meedoen bij CCWS.
Vandaag komt er weer een nieuwe schets, hopelijk doe je dan weer mee :)

*hugs*
Angélique - DT CCWS