Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 4 september 2012

Kaartje zonder tekst

Hallo Allemaal
Wat een leuke reacties heb ik van jullie gekregen op mijn kaartje van KKT.
Ook zag ik dat ik gelijk wat volgers erbij heb heel erg welkom.
Dit kaartje heb ik met veel plezier gemaakt,de sketch zag ik bij Marianne en vond ik zo leuk dat ik hiermee aan de slag ben gegaan.Het papier heb ik al een aantal vaker gebruikt maar blijft zo leuk om mee te werken.

 Er zijn vier lagen papier gebruikt en de label wat ik nog niets op gezet heb zodat ik deze voor alles kan gebruiken.De Nellie Snellen Ponsen weer gebruikt en ook wat knopjes en hartjes.
Het stempeltje ingekleurd met Copics .
Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Groetjes Joke

12 opmerkingen:

Margo zei

Wat een schatje is dit zeg, erg mooie bloempjes heb je gemaakt !
Liefs
Margo

Marianne zei

Hij is prachtig.
Liefs, Marianne

Nelleke zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, ik heb wat kaartje gemist van je en nu maar bekeken, erg leuk allemaal, ook dat bruidsspaar zeg en kaart voor het kleurenteam.
Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi joke
je kaart ziet er supermooi uit en zeker met dit prachtige papier!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een schatje Joke
Groetjes Corrie

jolanda zei

wow, vind het een super mooi kaartje.
Hij is prachtig gekleurd.
Leuk papier

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Joke, ik vind hem prachtig.
Groetjes van Anita

Karin zei

Wat een lief kaartje Joke, heerlijk al dat rose!

sjouks kaarten zei

Leuke kaartjes, mooie kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Sjoukje

m@deliefjuh zei

leuke kaart zo met dat label er zo uitstekend :)

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een lief kaartje en je hebt echt heel mooi ingekleurd zeg.

Lieve groetjes
Danoesja

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Ziet er heel mooi uit.
Groetjes Saskia