Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 28 september 2012

Sending You Hugs.


Eergisteren dit kaartje al gemaakt en ik hoop dat de kaart al op de plaats van bestemming is.
Het is een kaart geworden met heel veel hartjes en bloemen en roze.
Het papier uit een blok van de Action gehaald.
 De hart met emboissingpoeder bewerkt en de Nellie Snellen pons weer gebruikt.
Tilda weer ingekleurd met Copics en daarna de hartjes ook nog met glitterlijm bewerkt.
Alle nieuwe volgers welkom op mijn blog .
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke berichtjes op mijn vorige kerstkaart.
Groetjes Joke

9 opmerkingen:

marja zei

Wat een gaaf kaartje Joke,prachtig met al de bloemen!!!!

Lieve groetjes Marja.

Corrie zei

wat een schatje Joke!

je maakt hele mooie kaarten, dus mocht je intresse hebben voor de GD Call...meld je dan gewoon aan, je maakt net zoveel kans als ieder ander.

Groetjes corrie

jolanda zei

mooi en lief kaartje.
Leuk de hartjes met glitter

Anita Meijer zei

Wat een superkaartje Joke, ik vind die hartjes met die glitters helemaal super. Een toppertje.
Liefs van Anita

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een liefje is dit kaartje, echt heel mooi.
Ook je vorige kerstkaartje is prachtig met die leuke Tilda.

Lieve groetjes
Danoesja

Nelleke zei

Mooi Joke, die hartjes zijn mooi geworden.
Ook de kleuren die je hebt gebruikt.
Groetjes, Nelleke

Marianne zei

Hij is weer prachtig Joke.
Liefs, Marianne

Ans S. zei

Wat een prachtige hartjes kaart.

Groetjes Ans

Wil zei

Wat een lief kaartje Joke. Leuk achtergrond papier ook. Echt een hartendief :)

groetjes, Wil