Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 22 september 2012

Weer Thuis

Hallo Allemaal.
Vandaag zijn we weer thuis gekomen na ruim een maand weggeweest te zijn.Op de meeste camping hadden we wifi maar helaas vanaf dinsdag in nederland was het game over.
Ik heb met heel veel plezier jullie creatie's bekeken en oh mijn handen jeukte af en toe om wat te maken.
Maar in Frankrijk hebben wij geen hobbyzaken gevonden dus hoop ik weer gauw wat te laten zien.
Gisteren de bruiloft van Glennis en Xander en o wat zagen ze er mooi uit.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en mooie reactie's die jullie hebben gegeven en zelfs het bruidspaar vond het een schitterende creatie.
Ga ook gauw al mijn blogs na wat voor moois jullie gemaakt hebben.
Groetjes en tot de volgende keer.Joke

3 opmerkingen:

Wil zei

Welkom thuis Joke. En nu weer snel lekker gaan freubelen hoor :) (nadat je alles van de vakantie opgeruimd hebt haha)

groetjes, Wil

Danoesja zei

Hoi Joke

Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad.
En nu weer lekker freubelen want daar is het echt weer voor.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten Joke op vakantie, fijn dat je weer terug bent en helemaal leuk dat het bruidspaar je kaartje ook helemaal geweldig vonden net zoals wij.
Liefs van Anita