Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 31 oktober 2012

De kleurenteamkaart

Hallo Allemaal
Vond van deze keer de kleuren erg moeilijk,niet zo gauw de kleuren die ik zelf zou gebruiken.Maar ik ben er toch mee aan de slag gegaan en mijn eerste kaartje vond ik zelf niet zo mooi dus ik heb er twee gemaakt.
 Dit is het tweede kaartje die ik zelf het mooiste vind heb hierbij de Timholtz stans gebruikt.

 Het eerste kaartje waar ik zelf nog niet uit ben,ik mis iets maar weet nog niet hoe ik het wat leuker kan maken.Het zijn ook wel heel veel sterren.
Op deze Tilda heb ik ice glitters gedaan wat ook een beetje gaat opbollen van het papier.
Ben je nieuwsgierig naar de andere van de kleurenteamkaart kijk dan bij Martine.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.
Groetjes Joke

35 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Zit nu in de bus naar het werk dus kan nog even nu reageren via mijn mobiel. Ik vind dat ze je beide heel goed zijn afgegaan Joke. Het zijn weer schitterende kaartjes geworden ondanks de moeilijke kleuren deze keer.
Liefs van Anita

Marianne zei

Heel leuk gedaan deze kaart.
Liefs, Marianne

Angelique zei

Het is ook geen makkelijke opdracht in deze kleuren, maar het is toch goed gelukt! Soms heb je met bepaalde kaartjes dat je er zelf niet tevreden over bent,maar ik vind ze allebei leuk hoor. Die glitters zijn ook mooi!
Liefs Angelique

jolanda zei

prachtige kaartjes

martina's kaartjes zei

ik vind ze allebei geslaagd hoor! moet je zeker niet van wakker liggen, mooi gedaan
blij met je deelname,
grtjs, martina
x

Monique zei

Ik vind je kaartjes allebei geslaagd hoor!
grtjs
Monique

Yvonne van Bruggen zei

Ze zijn mooi geworden hoor!! Ondanks de moeilijke kleuren is de missie geslaagd!
Groetjes, Yvonne

Sientje zei

Het zijn leuke kaartjes geworden en je tweede niets meer aan doen erg leuk zo.

Nelleke zei

Ja, ik begrijp je wel van jou eerste kaartje.
Misschien als je met zwarte inkt langs de randen van de oranje ster gaat het beter wordt. Dan breekt het meer.
Zeker je eerste kaart is erg mooi geworden, wat zijn die stansen toch mooi.
groetjes, Nelleke

Pia zei

Ondanks dat je de kleuren moeilijk vond is je opdracht wel helemaal geslaagd!
Groetjes,
Pia

Babette zei

Vind beide kaarten erg mooi geworden, maar de eerste heeft ook mijn voorkeur. Misschien nog wat bloemen bij de tweede?
Groetjes Babette

GerJanne zei

Hee Joke,
wat een leuke kaart! Mooi dat afdrukje met de glitters/glimmers!!
En de sterren die terugkomen in het papier, het afdrukje, en het embossen/stansen....

GerJanne

GerJanne zei

p.s. ik heb het natuurlijk over de 2e kaart! De eerste is ook leuk, maar de tweede vind ik echt top!

sjouks kaarten zei

Vind ze allebei leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Ellen zei

Ze zijn allebei heel mooi geworden!
Groetjes, Ellen

Nancy zei

Hey Joke,

Het zijn toch hele leuke kaartjes geworden!

Liefs,
Nancy

Saskia zei

Hoi,
Ze zien er beide prachtig uit. Mooi gedaan en wat een glitters, een schitterend plaatje.
Groetjes Sas

Grietje Jansen zei

Tja, ieder heeft zijn eigen smaak natuurlijk, maar ik vind ook beide kaarten best leuk.

Grietje

Rosina zei

het zijn 2 mooie kaartjes die je gemaakt hebt Joke in deze aparte kleurencombi
groetjes Rosina

Marian zei

Het ziet er prachtig uit
Groetjes

Ans S. zei

Beide kaartjes zien er prachtig uit.

Groetjes Ans

Marijke en Chantal zei

Moeilijke kleuren waarmee jij twee mooie kaartjes hebt gemaakt! Vind de sterrenkaart eigenlijk heel leuk!
Groetjes, Marijke

corryskaart zei

hoi joke
zo en jij maakt er gelijk maar twee? super leuk en mooi geworden
groetjes van corry

Tinie zei

Ze zijn schitterend en ik blijf die kleuren combi prachtig vinden!!!

Groetjes Tinie

Bep zei

Hoi Joke,

Ik vind beide kaarten geslaagd hoor echt super.

Gr...Bep

Annelies zei

Ze zijn allebei prachtig!
Groetjes, Annelies

Wil zei

Het zijn allebei heel leuke kaarten hoor Joke. Niet zo streng zijn voor jezelf :)

groetjes, Wil

Mariken zei

iedereen moppert maar, maar de resultaten zijn zo mooi! Zo ook jouw kaartjes, top!
Groetjes Mariken.

chantal zei

jwat mooi! Tilda met glitters net ijs.
Leuke blog heb je trouwens ben gelijk volger geworden
liefs Chantal

hennie zei

Ze zijn leuk Joke en de 2e wint het voor mij!
Je missie is geslaagd hoor.
Lieve groetjes hennie, ook KKT.

M@rjan zei

Vind ze allebei erg leuk, maar het tweede kaartje vooral. Het design spreekt me erg aan bij deze!

Diana zei

Het was ook best een moeilijke opdracht dit keer, maar vind beide kaartjes erg mooi geworden.
Groetjes Diana.

Danoesja zei

Hoi Joke

Bedankt voor je lieve berichtje.
Ik zit te genieten van al je kaartjes van de laatste tijd die ik gemist had.
En deze twee zijn ook prachtig, heel leuk hoe Tilda op de ster zit op het tweede kaartje.

Lieve groetjes
Danoesja

Chantal zei

Ik vind je beide kaartjes prachtig hoor Joke, top gedaan!
Groetjes,
Chantal

Chantal zei

Toe maar 2 kaarten voor het kleurenkaartenteam. Ik vind ze beide erg leuk.

Groetjes Chantal