Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 29 oktober 2012

Een aantal kerstkaarten tegelijk


Van het weekend een paar snelle kaarten gemaakt.Deze heb ik alleen met Versa Mark en daarna met Embossing bewerkt.De heat it heeft even wat over uren gemaakt.De stempels heb ik van mijn nicht Saskia mogen lenen.Dank je wel Saskia voor dit idee.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden het was erg leuk om te doen.
Ik wii iedereen ook nog bedanken voor de lieve reactie's op mijn kerstster.
Groetjes Joke

11 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hallo Joke,
ik vind ze mooi..en stijlvol..snel klaar maar toch..heel erg mooi geworden..mijn complimenten..

Liefs Ans

Saskia zei

Hoi,
Zo heb je weer een aantal mooie kaarten er bij. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

corryskaart zei

Hoi joke
Wat leuk zo serie snelle kaarten,dat wil mij maar niet lukken want begin ik aan een kaart dan zie ik weer allerlei dingen die ik erop wil zetten dus uren extra werk
Groetjes van corry

Wil zei

Ze zijn hartstikke leuk geworden Joke. Ondanks dat je zegt dat je snelle kaartjes gemaakt hebt, heb je er toch heel wat werk in zitten hoor.
Mooie stempels heb je gebruikt.

groetjes, Wil

sjouks kaarten zei

Productief!
Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Angel's hobby zei

Dat is leuk & handig!! ?Snel klaar, maar toch heel stijlvol.

Liefs Angelique

Marianne zei

Ik vind ze heel mooi.
Liefs, Marianne

jolanda zei

prachtige kaartjes, vullen de voorrraad mooi aan

marja zei

Wat een geweldig leuke kaartjes, supers!!

Lieve groetjes Marja.

Karin zei

Mooie kaartjes hoor Joke! Groetjes Karin

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaartjes heb je gemaakt Joke, ik vind ze heel mooi geworden.
Liefs van Anita