Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 8 oktober 2012

Een Herfstkaart

Vandaag met heel veel plezier deze kaart gemaakt.Er is weer een nieuwe uitdaging bij  de nederlandse kaartenuitdagingen nr 28 en daar moest je naar aanleiding van een schets van Marianne een kaart maken.
 Ben vanochtend begonnen om het papier te snijden  naast de cardstock heb ik papier uit het blok van Bo Bunny gebruikt.In dit blok zitten net de herfsttinten .
Met de Tim Holtz de letters gemaakt.
 Tilda ingekleurd met Copics en op de paddestoel de stippen aangezet met Gelly Roll.
Achteraf had ik beter de bloemen in het diep rood moeten kleuren maar de kaart zit nu in mekaar en laat ik het nu zo.
Met de Crealies de bloem gemaakt  vind deze bloem toch wel lastig om hem mooi te maken maar zo met de Brad  is het toch wel gelukt.Ik heb deze bloem eerst met paarsblauw en de geeloranje kleur gemaakt maar deze vond ik niet bij de kaart passen.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart.
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi joke
nou die kaart heb je prachtig gemaakt,wat kleur en indeling betreft!erg leuk om naar te kijken!
groetjes van corry

sjouks kaarten zei

Wauw, schitterend!
Die bloem is perfect zo met een brad in het midden!
Groetjes Sjoukje

Corrie zei

Geweldig mooi Kaartje Joke

groetjes Corrie

Wil zei

Het is een heel mooie kaart geworden Joke. Mooie kleuren.

groetjes, Wil

Marga50 zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt Joke. Bedankt voor je deelname bij N.K.U. Groetjes Marga.

jolanda zei

super mooi kaartje, ben ook met deze sketch bezig

Francisca zei

Ik vind het wel een heeel gezellige kaart.Laat de herfst maar komen......
Leuk hoor!Niks mis mee!

Groetjes Cis

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, ik vind de bloem prachtig!

Liesbeth zei

Mooi kaartje Joke, en leuk dat je weer meedoet bij de NKU, bedankt daarvoor en succes.
groetjes Liesbeth

Jokecreatief zei

Wat een leuke kaart, wat is de bloem mooi geworden zeg. D\e kleuren zijn ook prachtig, echt herfst.
groetjes Joke.

Anita Meijer zei

Wauw Joke ik vind je kaart helemaal super geworden, prachtige kleuren heb je gebruikt. Een toppertje.
Liefs van Anita

inge zei

Je kaart is werkelijk prachtig Joke, super dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Jolanda zei

een super mooie herfstkaart Joke:0)
bedankt voor je deelname bij de NKU!
grtz Jolanda

Ans S. zei

Prachtige kaart in deze mooie en warme herfstkleuren.

Groetjes Ans

Marianne zei

Hij is prachtig Joke.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Liefs, Marianne

Marjan zei

Een mooie kaart zeg !!

Bedankt voor je deelname bij de NKU.

Groetjes, Marjan
handmadebymar.blogspot.nl

Heleen zei

Je kaart is echt prachtig geworden! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Elise zei

Prachtige kaart heb je gemaakt!! Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging van de NKU!!
Groetjes Elise