Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 5 oktober 2012

Een kaart voor de Cristmas Challenges

Hallo Allemaal
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart.
Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor de Christmas Challenges gemaakt heb.
Deze keer moest je een kaart maken naar een schets en er hoorde ook lint en strikjes bij.
 Het papier heb ik afgelopen zaterdag gekocht bij doe&ding en komt uit de serie van Pere Noel Basic.
Het is dubbelzijdig papier en in verschillende motieven.
Ik heb hier zilverachtig lint bij gedaan en de strikjes dubbel gedaan.
Het stempeltje van Eline Owls ingekleurd met Copics.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

14 opmerkingen:

creaties van kokosnoot zei

Wat een super leuk kaartje!

corryskaart zei

hoi joke
een erg mooie kerstkaart en vrolijk door dat leuke uiltje!
fijn weekend en groetjes van corry

jolanda zei

mooi kaartje.
Ben ook met het kaartje bezig en heb dit keer ook geen kerstachtergrondspapier gebruikt maar ook gewoon.
Denk dat hij morgen op de blog komt

Corrie zei

Leuke kaart Joke!

Fijn weekend
groetjes Corrie

sjouks kaarten zei

Deze uil is toch wel echt superleuk, dus je kaart ook!
Groetjes Sjoukje

Wil zei

Wat leuk weer zeg zo met die strikjes. Mooi papier heb je gebruikt.

groetjes, Wil

Zw@@n zei

Wat een leuke kaart, Joke. Grappig stempeltje. Helemaal leuk! Bedankt voor je deelname aan CCWS. Liefs, Wilma

Nelleke zei

Leuk die uil, het kaartje is goed gelukt.
Groetjes,
Nelleke

Saskia zei

Hoi,
Ziet er heel mooi uit. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

Nicole zei

Een chique kaart met een vrolijke noot, vind ik. Leuk dat je 'm mee laat doen bij onze challenge van CCWS. Succes en tot een volgende keer :o)

Anita Meijer zei

Het is weer een toppertje geworden Joke, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Nellos zei

Mooi afdrukje heb je gebruikt.
Prachtig papier en lint.
Al met al een mooie kaart.
Ik ben gelijk volger geworden .

Groetjes Nellos

Ans S. zei

Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt, de stempel van de uil is wel heel erg leuk.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en lief kaartje
grtjs, martina
x