Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 4 oktober 2012

Een kerstkaart.


Vandaag alweer een kerstkaart want ik heb er pas 20 gemaakt dus nog 60 te gaan dat wordt dus doorwerken.

 Het papier komt van Paper Pad serie Home for Cristmas ,ik heb het papier doormidden gesneden en ertussen een lintje gedaan.
Tilda ingekleurd met mijn Copics en de kerstboompjes met de kerststempel en embossing bewerkt.
Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

11 opmerkingen:

Jokecreatief zei

Wat een mooi kaartje, leuk gedaan zo met dat mooie papier. Leuk stempeltje.
groetjes Joke.

jolanda zei

mooi kaartje.
Je moet er nog best veel, maar gelukkig heeft de winkel nog altijd kant en klaar.
Ik stuur lang niet iedereen een zelfgemaakte kaart, vooral omdat de meesten er geen waarde aan hechten

Bea zei

Leuke kaart Joke, ik moet er ook nog veel maar we hebben nog even......

groetjes Bea.

SandraW zei

Wat een leuke kaart, Joke!
Heel leuk om het papier te scheiden met een lint, prachtig idee!
Op naar de volgende 20!

Liefs, San

corryskaart zei

hoi joke
nou je gaat lekker met je kerstkaarten net zoals deze weer een schatje is!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Joke
Groetjes Corrie

Karin zei

Wat een schattig kaartje, leuk gedaan met die boompjes op de achtergrond.

Anita Meijer zei

Poehee nog 60 te gaan, succes meis. Deze is weer helemaal super geworden. Prachtig is die.
Liefs van Anita

Saskia zei

Hoi,
Ziet er weer mooi uit. Tja nog even te gaan, maar met de nieuwe spullen die je van de week hebt gekocht vast geen straf.
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Mooie kerstkaarten maak je zeg.
Succes met de overige.
Groetjes, Nelleke

Marianne zei

Mooi kaartje heb je gemaakt.
Liefs, Marianne