Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 26 oktober 2012

Een kerstkaart


Gisteren deze kerstkaart gemaakt met een nieuwe stempel van magnolia.Ik vind ze erg leuk en met het papier van het kruitvat vond ik er wel bijpassen.
 Met deze kaart wil ik graag meedoen met  De Creative Zebra challenge 34 waar alles mag met een twist.
 Heb Tilda ingekleurd met Copics  de muts met bont bewerkt en de sneeuwvlokken met de Perlen pen bewerkt.
Nog een overzicht foto met de label eruit.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

12 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Schattig stempeltje en..heel lief kaartje geamkkt..dat papier is echt mooi..LIEF

Fijn weekend, liefs Ans

Nellos zei

Mooie kaart is het geworden.
En het stempeltje is echt prachtig ingekleurd.

Groetjes Nelly

Wil zei

Wat een leuke stempel! Je kaartje is een toppertje hoor. Heel mooie kleuren en ook heel mooi ingekleurd.

groetjes, Wil

Inky's Creaties zei

Ik vind je kaartje heel erg leuk geworden, ben ook helemaal weg van de stempel. Super ingekleurd.

Groetjes Inky

jolanda zei

prachtig kaartje in een leuke kleur

Nelleke zei

Bedankt voor je award, heel lief van je. ik ga hier nog op reageren.
De kleuren groen op je kaart vind ik heel erg mooi, ook heel mooi gedaan.

sjouks kaarten zei

Wat een schitterende kerstkaart!
Groetjes Sjoukje

Karin zei

Wat een schatje Joke, leuke kleuren heb je gebruikt! Groetjes Karin

Corrie zei

Wat een super leuk kaartje joke, leuk die sneeuwvlokjes met de perlen pen


Groetjes Corrie

Angel's hobby zei

Wat leuk gedaan Joke!!! Ik krijg meteen zin om op wintersport te gaan!Mooie kleuren heb je gebruikt.

Liefs Angelique

Anita Meijer zei

Wauw wat is je kaart weer super geworden Joke, ik vind de kleuren prachtig en je hebt haar ook weer zo schitterend ingekleurd.
Liefs van Anita

Debby zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuke nieuwe stempel gebruikt en ook de kleuren passen goed bij elkaar. bedankt voor je deelname aan de creatieve zebra

liefs Debby