Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 9 oktober 2012

Een kerstkaart.

Ben nu toch druk in de weer met de kerstkaarten en deze heb ik vandaag afgemaakt. Tilda al in de vakantie ingekleurd .Zaterdag heb ik deze memory box gekocht en bij deze kaart geplakt.Ik heb een speciale pen voor gekocht een Quickie Glue.Heel erg handig wat het is een pen dus even lijntjes achterop trekken.
 Het papier komt uit het blok van Home for Christmas.Met de rode embossing poeder de tekst bewerkt.
Hier Tilda van dichtbij waardoor je de kleuren beter kan zien.Ik wil iedereen nog bedanken voor de lieve reactie's op mijn herfst kaart ik lees ze met heel veel plezier.
Met deze kaart wil ik ook meedoen  met de challenge nr 32, van De Creatieve Zebra
Bij deze challenge mag alles.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat is ie leuk ! helemaal super geslaagd hoor !
grtjs, martina
x

Jokecreatief zei

Wat een mooi kaartje weer. Leuke kleuren en een leuk stempeltje.
groetjes Joke.

Bea zei

Leuk kaartje Joke, mooie memory-box en lieve Tilda erop ingekleurd....

groetjes Bea.

Nelleke zei

Mooie kleuren heb je gebruikt. Van het vorige kaartje snap ik jou bezwaar, maar ik denk dat jij daar het meestlast van hebt.
Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Joke
en die stans wat is die mooi zeg

groetjes Corrie

Wil zei

Wat hebje Tilda mooi ingekleurd Joke. Je kaart is een toppertje hoor.

groetjes, Wil

jolanda zei

je kaartje ziet er weer prachtig uit.

corryskaart zei

hoi joke
een erg leuke kerstkaart en erg gezellig en warm van kleur!!
groetjes van corry

Anita Meijer zei

Ik vind het weer een schitterende kerstkaart geworden Joke, hij is super.
Liefs van Anita

Angel's hobby zei

Hoi Joke,

Mooie kaart hoor!! Echt leuk gedaan.

Groetjes Angelique

Heleen zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke! Leuk dat je meedoet met de challenge van de creatieve zebra.
Groetjes, Heleen

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje!
Lijkt me wel handig zo'n lijmpen, voor al die dunne stukjes.
Groetjes Sjoukje

marja zei

Wat een geweldig mooi kaartje!!!

Lieve groetjes Marja.

Ans S. zei

Super mooi kerstkaartje.

Groetjes ans

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Grietje Jansen zei

Heel mooie kaart.
Goed idee, zo'n lijmpen, ik zit met de hoekmalletjes van joy ook te knoeien om die vast te plakken.
Het zijn zulke dunne randjes papier.

Grietje

Tinie zei

Wat een éénheid en wat bijzonder mooi, super!!!

Groetjes Tinie

Margo zei

Erg mooie kaart en die mallen van Memory Box zijn echt prachtig he !
Liefs
Margo