Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 13 oktober 2012

Een Trouwkaartje


Vandaag een trouwkaartje die ik heb gemaakt voor mijn dochter en schoonzoon die vandaag een jaar getrouwd zijn.
De kaart hebben ze al in het bezit samen met een bos bloemen.
Vorig jaar kregen we vlak voor hun trouwdag ook te horen dat ze zwanger was en onze kleinzoon is nu 4 maanden,daarom heb ik voor dit stempeltje gekozen.
 Het papier komt uit het blok van designer paper indie wat aan twee zijde bewerkt is.Ik heb deze schets al een keer eerder gebruikt.
Lintje en knopjes erbij gedaan en de bloemenmal gebruikt.
 Het stempeltje in gekleurd met Copics
Ook een bedeltje bij de strik gedaan.Wil iedereen bedanken op de reactie van mijn vorige kaart en ben benieuwd wat jullie  ervan deze kaart vinden.
Groetjes Joke

11 opmerkingen:

Wil zei

Ik vind de kaart mooi Joke. Je hebt de stempel zo mooi ingekleurd. En het designpapier past er heel mooi bij.

groetjes, Wil

martina's kaartjes zei

wat een schatje ! mooie kleurtjes, geslaagd kaartje dus
grtjs, maritna
x

Jokecreatief zei

Wat een leuk kaartje. Mooi papier en leuke kleuren. Zullen ze blij mee zijn.
groetjesa Joke.

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor het bruidspaar, daar zullen ze vast heel blij mee zijn

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je voor hun gemaakt Joke, hij is helemaal super geworden, mooie kleuren ook.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje

Angel's hobby zei

Heel leuk kaartje en ook leuke details.

Groetjes Angelique

marja zei

Wat een prachtig kaartje!! Super mooi papier heb je gebruikt!

Groetjes Marja.

Karin zei

Prachtig kaartje Joke!

Ans S. zei

Prachtig kaartje, leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Nellos zei

Mooie kleuren heb je gebruikt Joke

Een super mooi kaartje

Groetjes Nelly