Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 18 oktober 2012

Fijne Feestdagen

Hallo Allemaal
Vandaag heb ik een stempel gebruikt die ik al een hele poos heb ,het is Edwin die in de knoei zit met zin lampjes.
 Het papier heb ik bij het Kruitvat gekocht en dacht toen gelijk aan deze stempel,De kerstboom heb ik laatst bij doe@ding gekocht alleen door mijn vagebond kan ik hem niet embossen het papier gaat dan gelijk stuk.
Weet niet of jullie hier last van hebben?
 Edwin ingekleurd met Copics en daarna een poosje bezig geweest om hem uit te knippen. 
Het lint komt bij de Action vandaan en de stempel is van Marianne design,ik heb het zo gemaakt dat het op kerstballen lijkt en aan de andere kant komen onze namen.
Ik vind het zo leuk dat jullie iedere keer mijn blog bekijken ik wil iedereen hiervoor bedanken en Astrid heel erg leuk dat je volger bij mij bent geworden.Welkom op mijn blog.
Ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden.
Groetjes Joke

15 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een leuke kaart Joke

Groetjes Corrie

Angel's hobby zei

Nou Joke ziet er gezellig uit. Leuk idee ook met die soort kerstballen en om dan in 1 jullie namen te zetten. Ik heb soms ook wel dat mijn papier aan de randjes wat witter wordt, maar meestal is dat bij papier van wat goedkopere winkels zoals action en kruidvat.

Groetjes Angelique

Bea zei

Het is een leuk kaartje geworden Joke,kan je niet zeggen waarom de vagebond niet goed embosd, ik heb een Big Shot en die werkt prima....

groetjes Bea.

Tinie zei

Heel erg mooi gemaakt Joke en wat een schitterende details!!!

Groetjes Tinie

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Joke, ik vind hem prachtig zo met Edwin met zijn lampies. Top.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Prachtig geworden, mooie kleuren en Edwin ziet er ook goed uit.
Groetjes, Nelleke

Rebecca zei

een leuke kerstkaart Joke!

groetjes Rebecca

sjouks kaarten zei

Mooi kaart!
Groetjes Sjoukje

martina's kaartjes zei

dag Joke,
een hele leuke, fijne kaart ! top !
vermits ik geen mailadres vind... kan je me even de kleurtjes van het kleurenkaartenteam doormailen voor november aub ?
alvast bedankt !
grtjs, martina
x

SandraW zei

Leuke en vrolijke kaart, Joke! En je stempel is idd een schatje...
Mooie kleuren.

Liefs, San

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, ik vind Edwin ook erg lief met zijn lampjes!!

Saskia zei

Hoi,
Je kaartje is weer prachtig. Ik heb de boom toch nog gekocht en kon hem gewoon door de Vagabond embossen, maar had wel stevig papier, weet niet hoe het met dunner papier is.
Groetjes Saskia

jolanda zei

super mooi kaartje

jaimie zei

Hallo Joke,

Schitterende kaart in zijn geheel, mooi kleuren en wat moet het een werkje zijn geweest om edwin uit te knippen met al zijn lampjes !

Groetjes, Jaimie

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne