Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 21 oktober 2012

Fijne Feestdagen


Het gaat erg goed met mijn kerstkaarten ,ben nu op de 30 kaarten dus bijna op de helft.Vandaag deze kerstkaart met een stempeltje van vorig jaar.Deze heb ik bij de Hobbystunter gekocht.
 Het papier komt uit het blok van  All is Bright van my mind eye.Vind dit heel mooi papier en bij deze kaart heb ik wel vier soorten gebruikt.
Het stempeltje ingekleurd met Copics en de bloemen met papier gemaakt van de Action.
De mallen van magnolia gebruikt voor de randen en de label.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Joke

11 opmerkingen:

Corrie zei

Je gaat lekker met je kaartjes Joke
dit is ook weer een schatje zeg

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

En alweer zo een schitterend kerstkaartje Joke, ik vind hem super zo in het blauw. Top.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schattig kaartje ...mooi in die blauwtinten..prachtig stempeltje en..dus weer een super..leuk kaartje..

Liefs Ans

sjouks kaarten zei

Je bent lekker onderweg met de kerstkaarten!
Deze is ook mooi, ook mooi van kleur!
Groetjes Sjoukje

Wil zei

Wat een leuke kaart! Ik vind de kleuren mooi voor een kerstkaart. Je gaat goed zeg met je kaarten. Ik loop heeeel ver achter :P

groetjes, Wil

jolanda zei

je kaartje ziet er prachtig uit, mooi gekleurd

SandraW zei

Ik vind hem erg leuk, Joke!
Mooie kleuren papier heb je gebruikt en ook je afdrukje is prachtig ingekleurd!
Een toppertje!

Liefs, San

Angel's hobby zei

Hele mooie kleuren gebruikt en de bloemen zijn ook echt prachtig!! Goed gedaan!

Liefs Angelique

Karin zei

Je bent lekker op dreef, al op de helft, knap hoor! En het is een leuk kaartje. Groetjes Karin

Ans S. zei

Leuke kleurtjes heb je gebruikt voor deze kerstkaart, echt heel mooi.

Groetjes Ans

Marianne zei

Wat een leuk kaartje is dit.
Liefs, Marianne