Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 17 oktober 2012

Hartelijk Gefeliciteerd


Als het goed is heeft Jolanda deze kaart al gekregen.Ik heb deze kaart voor haar gemaakt voor haar verjaardag.Het stempeltje heb ik bij doe@ding gekocht.
De schets zag ik bij Marianne en heb ik voor deze kaart gebruikt.
 Mijn nieuwe pons gebruikt en er lint bij gedaan.De rozen komen bij het kruitvat vandaan.
Tilda ingekleurd met Copics en de magnolia met glitterlijm bewerkt.
Jolanda nog een keer gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag.
Zag dat Anniek ook volger bij mij is geworden ,welkom op mijn blog.
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en nog bedankt voor jullie reactie's op mijn vorige kaart ik heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

12 opmerkingen:

jolanda zei

Dank je wel voor je prachtige kaart.
Hij hangt hier al een paar dagen te pronken.
Hij ziet er super mooi uit, is mooi gekleurd en ook nog eens een heel lief meisje.

Karin zei

Wat een schatje Joke! Heerlijk dat rose, en de glitterbloem springt er echt uit! Gr. Karin

Nelleke zei

Wat een prachtige kleuren heb je gberuikt en ingekleurd. Doe ik je niet na :)
groetjes, Nelleke

Astrid zei

Wat een lief kaartje Joke, prachtige kleuren !!

liefs Astrid

Bea zei

Joke wat een mooi kaartje, mooie stempel en mooie kleuren gebruikt...

groetjes Bea.

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje joke
en dat stempeltje wat een schatje zeg

Groetjes Corrie

martina's kaartjes zei

een heel erg lief en mooi kaartje ! mooi ingekleurd !
grtjs, martina
x

Ans S. zei

Prachtige kaart, wat een schattig stempeltje is dit.

Groetjes Ans

Wil zei

Wat een lieve, leuke stempel is dit! Heel de kaart is erg mooi geworden. Het lint kleurt er erg goed bij.

groetjes, Wil

SandraW zei

Prachtige kaart, Joke!
Heel lief en vrolijk, met het roze.
EN mooi ingekleurd!!

Liefs, San

Nellos zei

Prachtig ingekleurd. Eeen hele mooie kaart is het geworden.

Groetjes Nelly

Tinie zei

Wat een mooie stempel is dit, en prachtig die kleuren, schitterend!!!

Groetjes Tinie