Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 19 oktober 2012

Merry Christmas

Wat een schitterend weer is het toch vandaag,de zon schijnt en zo heerlijke temperatuur nou we worden verwent.Maar vandaag wil ik toch het kaartje laten zien die ik gisteren gemaakt heb.
 Het papier heb ik eerder gebruikt en toen met een ander stempeltje bewerkt,maar ik vond het zonde om dat weg te doen dus nu deze weer anders gebruikt.De Memory box gebruikt en in het midden doorgeknipt waardoor het iets langer werd en zo verder uitstak.
 Met Copics Tilda ingekleurd en met de glitterpen Merry Christmas bewerkt.
 Hier van dichtbij de foto van de bloem en de brad.Op de hulst blad met Gelly roll een tekening ingebracht.
Wil iedereen weer bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

10 opmerkingen:

Wil zei

Aaah wat een leuke stempel is dit Die ken ik nog niet. Wat heb je er een leuke kaart van gemaakt.

groetjes, Wil

corryskaart zei

hoi joke
nou je kaart is super geworden met dat prachtige papier!en erg mooi gekleurd!
fijn weekend en groetjes van corry

Nelleke zei

Leuke kaart geworden.
Restjes wegdoen, vind ik ook jammer al hoewel... soms bewaar ik wel eens teveel. Groetjes, Nelleke

Bea zei

Leuke kerstkaart Joke, ik bewaar ook altijd restjes want soms komen die nog goed van pas....

groetjes Bea.

Corrie zei

Schitterend kaartje heb je gemaakt met deze super leuke stempel

Groetjes Corrie

jolanda zei

prachtig kaartje.
Vind dit persoonlijk ook een hele mooie kerststempel

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Karin zei

Leuk kaartje Joke. Ik vind dit toch wel een van de leukste kerststempels!

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Kwam hier via-via op je Blog terecht en..ben meteen volger geworden..wat maak je mooie kaarten..

groetjes Ans

Anita Meijer zei

Wat is dit weer een geweldig kaartje Joke, ik vind hem zo mooi, mooie kleuren, schitterende stempel, kortom een toppertje.
Liefs van Anita