Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 27 oktober 2012

Mijn Kerstster is af

Hallo Allemaal
Vandaag aan de slag gegaan met de kerstster waar we woensdag een hobby dag van hadden.Moest even wachten met het afmaken want bij Harlekino hadden ze een stempel verkeerd geleverd en die zouden ze na sturen .De postbode had schijnbaar zijn bril niet op,want die had het drie straten verder in de brievenbus gedaan.Gelukkig kwam deze mevrouw gisteravond laat het pakketje brengen aan de deur.Ben er weer helemaal blij mee.

 De eerste kant met twee magnolia stempels.Tilda met de belletjes liet dan even op haar wachten maar zo vind ik het wel een mooi geheel.
 Alle stempels zijn ingekleurd met copics en heb ik de muts rand met Liquid Applique gedaan.

 De andere kant met de sterren van ellen bewerkt en ook de kerststerren bloemen mallen van haar geleend.
 De kleine ster van Saskia gekregen en erbij gehangen.Angelique had deze Tilda stempel gekocht wat toch ook een lieverdje is. 
 Het belletje  van Karin gekregen,zo maakt deze kerstster wel iets bijzonders omdat ik van iedereen wel een product heb mogen gebruiken.
 Heb de ster ook nog even aan de deur gehangen om een idee te geven hoe het straks aan het raam hangt.
Ben benieuwd wat jullie van de kerstster vinden en ik wil iedereen weer bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart.Ik heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke


15 opmerkingen:

Wil zei

Goh wat is dat leuk geworden Joke. Je hebt de stempels ook zo mooi ingekleurd. Dat wordt een mooie blikvanger bij jou in huis met de kerstdagen :)

groetjes, Wil

Inky's Creaties zei

Ik vind hem heel erg mooi geworden. En leuk dat de ster nu van iedereen wat heeft, dat maakt hem toch bijzonder.

Groetjes Inky

Anita Meijer zei

Echt super Joke, ik vind het een waar kunstwerkje geworden, daar mag je trots op zijn.
Liefs van Anita

Francisca zei

Hallo Joke,

Super leuk gedaan.Duurt even ...maar dan heb je ook wat.
Wel fijn dat deze mevrouw het pakje heeft weten te bezorgen bij de juiste eigenaar.

Groetjes cis

jolanda zei

hij ziet er fantastisch mooi uit

Saskia zei

Hoi,
Wat een mooie ster is het geworden en gelukkig uiteindelijk nog goed gekomen met de stempel. Het ziet er echt heel mooi uit, een heel stijlvol geheel. Laat de kerst maar komen.
Groetjes Sas

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat heb je een prachtige kerstster gemaakt..helemaal super mooi met die schattige Magnoliaatjes..WOW

Liefs Ans

Corrie zei

Wauwww Joke
wat is die mooi zeg

Groetjes Corrie

Angel's hobby zei

Om heel eerlijk te zijn ben ik normaal nooit zo gek op de kerst, maar nu ik eenmaal een blog heb en midden in alle kerstkaarten en creaties zit begin ik het steeds leuker te vinden. Deze kerstster is echt prachtig hoor Joke. Wat leuk ook met dat kleine sterretjes eronder.
Liefs Angelique

Marga50 zei

Wauwwwwww schitterend mooi gemaakt. Joke. Groetjes Marga.

sjouks kaarten zei

Wat dom van de postbode!
Gelukkig dat de buurvrouw snel je pakketje kwam brengen!
De ster is prachtig geworden!
Groetjes Sjoukje

Karin zei

Wat ontzettend leuk zeg!

Ans S. zei

Wat een schitterende creatie, echt super, super mooi gemaakt.

Groetjes Ans

martina's kaartjes zei

heel erg mooie en elegante creatie! top
grtjs, martina
x

JU@NITA zei

Wat een gave creatie Joke, ga hem vast en zeker een keertje van je scraliften,heel leuk en apart.

lieve groetjes Juanita