Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 20 oktober 2012

Ssst 65 Jaar


Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart.Vind het toch iedere keer heel bijzonder en ik heb er weer een volger erbij welkom  Ans ben ook gauw op haar blog gaan kijken .Vandaag plaats ik een kaartje dat vandaag door mijn schoonzus en broer gegeven wordt aan Bas.Hij is woensdag 65 Jaar geworden maar vandaag vieren ze het.
 Deze berenstempel heb ik al een keer eerder gebruikt maar ik vind het zo'n lieverd dat ik hem nog een keertje gebruik.Het papier komt uit Paper Pad Oxford .Schitterend papier om een mannenkaart uit te maken.De tekst met de Tim Holtz mal gemaakt
 De stempel met Copics ingekleurd,vond het rood moeilijker in te kleuren van de stoel maar naar drie stempels is het deze afdruk geworden.
De binnenkant van de kaart ook bewerkt met papier en er een tekst in gestempeld.
Deze met Silver pearl  af gewerkt.
Met deze kaart wil ik ook graag mee doen met De Creative Zebra voor de Challenge 33 een kaart met een wild dier.Weet niet zeker of mijn kaart ervoor in aanmerking komt omdat deze beer nogal slaap verwekkend is.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

13 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat is het weer een toppertje geworden Joke, ik vind hem helemaal geweldig. Dat heb je goed uitgevoerd voor iemand die 65 wordt. Super.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hallo Joke,
Leuk dat je ook bij mij kwam kijken en..volger bent geworden..
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt..super..met de mooie stempels en de tekst..TOP..

Fijn weekend, liefs van Ans

corryskaart zei

hoi joke
vind je kaart heel toepasselijk en gaaf gemaakt en leuk met de tekst binnenin
groetjes van corry

Wil zei

Haha wat een super leuke stempel! Top kaartje hoor.

groetjes, Wil

jolanda zei

prachtig kaartje, leuke tekst

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, ik vind de tekst echt geweldig!! Groetjes Karin

Corrie zei

Wat een super leuk kaartje Joke

groetjes Corrie

Marianne zei

Wat een leuk kaartje.
Liefs, Marianne

Angel's hobby zei

Super leuk kaartje Joke. Erg leuke kleuren heb je gebruikt en ook de boekenkast op de achtergrond maakt het helemaal af.

Groetjes Angelique

jaimie zei

Hallo Joke,

Schitterende kaart en mooi ingekleurd !

Groetjes, Jaimie

Inky's Creaties zei

Ik vind je kaartje goed gelukt, en ook het inkleuren met rood.
Ook je achtergrondpapier past er goed bij.

Groetjes Inky

Glenda de Heide zei

Schitterend kaartje. Het stempeltje is prachtig ingekleurd.

Bedankt voor het meedoen met de challenge bij DCZ.

Veel liefs Glenda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een leuke kaart. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij De Creatieve Zebra.
Groetjes Miranda