Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

dinsdag 2 oktober 2012

To Santa


Vandaag heb ik eerst een verjaardagskaart afgemaakt maar die zien jullie later wel.
Zag dat erbij de EKEF een nieuwe uitdaging is met een schets.Deze schets vind ik erg leuk dat ik hem voor de kerst heb gemaakt.
 Het  papier is van het kruitvat vandaan en de strikjes met mijn Bow-Easy gemaakt.
Het stempeltje zaterdag bij doe@ding gekocht en  ingekleurd met Copics.
Aan de onderkant van de brievenbus sneeuw geplakt.
Ik vind de uil zo lief dat ik dit stempeltje wel wat vaker ga gebruiken.
Aan de binnenkant heb ik een wens gestempeld.
Nog bedankt voor de lieve reactie's en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

5 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Leuk kaartje hoor!
Groetjes Sjoukje

jolanda zei

mooi kerstkaartje.
De uiltjes blijven leuk.

corryskaart zei

Hoi joke
Wat een leuke en lieve kerstmarkt en echt warm van kleur veel succes met de Challenger
Groetjes van corry

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Joke, heel erg mooi is die geworden. Mooie strikken ook.
Liefs van Anita

Marianne zei

Heel leuk kaartje is dit.
Liefs, Marianne