Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 14 oktober 2012

Weer een kerstkaart.

Wat een mooie kaarten heb ik weer voorbij zien gaan en ook zie ik nu steeds meer kerstkaarten op de blogs komen.Deze kerstkaart heb ik van de week al gemaakt en wil ik vandaag graag posten.
 Het Papier heb ik uit het blok wat ik laatst bij Doe@ding heb gekocht  en heet Home for Cristmas.Van Sandra heb ik deze bloemen mallen gekregen en met rood papier deze bloemen gemaakt.De Brads zijn iets glimmend en de hulst blaadjes heb ik al een hele tijd in mijn bezit .
De beer ingekleurd met Copics en de stempel komt uit de Magnolia collectie. 
Binnen in de kaart heb ik nog een tekst stempel gedaan met betrekking op de feestdagen.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

14 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh wauw Joke wat vind ik je kaart geweldig geworden, zo mooi in detail, het plaatje super ingekleurd,kortom een toppertje meis.
Liefs van Anita

Saskia zei

Ziet er weer heel mooi uit. Prachtig geheel met de verschillende papiertje, bloemen ene hulstblaadjes.
Groetjes Saskia

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Angel's hobby zei

Leuke kaart Joke!! Echt in kerstkleuren en super mooie rode bloemen.
Groetjes Angelique

Ans S. zei

Prachtige kaart, leuk afdrukje en mooi papier.

Groetjes Ans

Wil zei

Op en top kerst dit kaartje. Die bloemen zijn mooi zeg. En je hebt weer heel mooi ingekleurd.
Mag ik vragen met welke mallen je die bloemen gemaakt hebt?

groetjes, Wil

Nelleke zei

Leuke kaarten heb je gemaakt. Kerstkaarten zie ik inderdaadnheel veel voorbij komen. Iedereen. Maakt zulke mooie kaarten.
Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

hoi joke
wat heb je er een lieverd van gemaakt en prachtig gekleurd!!
groetjes van corry

Corrie zei

Wat een schatje Joke...heel mooi

Groetjes Corrie

anniek zei

wat een leuke kaartjes allemaal ik ben meteen volger geworden groetjes Anniek

Margo zei

Wat een dotje !
Liefs
Margo

sjouks kaarten zei

Wauw, wat een plaatje!
Deze stempel is echt te schattig!
Groetjes Sjoukje

jolanda zei

je kaartje ziet er prachtig uit

... das bin ich - Tanja ;o) zei

Great colouring !!! very cute card !!!
Groetjes
Tanja