Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 1 oktober 2012

Zomaar


Dit kaartje heb ik al voor mijn vakantie gemaakt en heb het vandaag op de post gedaan.
Het is weer een zigzagkaart geworden die je EKEF bij de workshops kan vinden.

 Het papier komt uit het blok van de Action,op het papier zit ook wat glans alleen komt het niet op de foto uit.
De Nellie Snellen pons gebruikt en wat hoekjes uitgestanst.
 Het stempeltje van Tilda heb ik van Mirjam en Liek geleend.Zij hebben deze magnolia stempel in zweden gekocht.Vind het een erg mooie stempel en weer eens anders.Ik heb ze met Copics ingekleurd.
 De binnenkant bewerkt met stempel en embossingpoeder
Ook de binnenkant verder met hetzelfde papier bewerkt en de hoekjes weer uitgestanst.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Joke

9 opmerkingen:

SandraW zei

Wat een lieverd, Joke!
Prachtig gedaan! Vind vooral je kleuren erg mooi en je afdrukje ook.

Liefs, San

jolanda zei

super mooi kaartje en wat een prachtig mooi stempeltje.
leuk model

sjouks kaarten zei

Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje

Nelleke zei

Mooi gedaan, ook mooi papier,ik heb het zelf ook, dus weet dat het zo is.
groetjes, Nelleke

Marianne zei

Prachtig gedaan deze kaart.
Liefs, Marianne

Wil zei

Je hebt voor je kaart heel mooie kleuren gebruikt Joke. Past allemaal heel goed bij elkaar. Die stempel is leuk zeg!!

groetjes, Wil

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, heerlijke kleur!!

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Joke
hele mooie kleuren heb je gebruikt

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Joke, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita