Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 26 november 2012

36 jaar een paar


Deze kaart heb ik vorige week gemaakt en eerst naar de Hobbystunter gegaan om ideeën op te doen. Jose gaf mee een hint om dit stempeltje te kopen wat het heeft wat aandoenlijkst.Nou vond het een ontzettend leuk stempeltje en bij het inkleuren heb ik alleen maar gelachen.
Vandaag aan het bruidspaar gegeven dus nu kan het op mijn blog
 Zoals jullie zien heb ik er een criss cross kaart van gemaakt en het Maja design papier bij gebruikt.
De pons van Picture Punch gebruikt voor de randen en er roosjes bij geplakt.
 Hier de afdruk van dichtbij en ik denk dat ik deze stempel wat vaker ga gebruiken.
De kaart uit de criss cross gehaald en hier zie je het hart wat ik uit gestanst heb en de tekst die ik met de Tim Holtz mal gemaakt heb. Ze vonden de kaart erg leuk en grappig en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Joke

21 opmerkingen:

Karin zei

Wat een schatje, het stempeltje is inderdaad erg leuk!
Groetjes Karin

Bea zei

Mooie kaart Joke, wat een lief stempeltje....

groetjes Bea.

Corrie zei

Wat een super leuk kaartje Joke
Geinig die stempel

Groetjes Corrie

jolanda zei

prachtig kaartje met grappig afdrukje

Miranda zei

Wat een lieve kaart, dat afdrukje is inderdaad heel aandoenlijk! Wat heb je het jurkje van het vrouwtje ook mooi ingekleurd, de plooien komen heel mooi en duidelijk uit zo!

Cindy zei

Wat een lief stempeltje, ik vind hem geweldig leuk! Groetjes, Cindy

janieworkum zei

Wat heb je dit leuk gedaan en wat mooi ingekleurd.
groetjes Janie

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart Joke en wat een leuke stempel heb je gebruikt. Groetjes Marga.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een grappig, leuk kaartje...heel lief stempeltje en een mooi model kaart..super...

Liefs van Ans

Wil zei

Leuke kaart! Dat stempeltje is zeker heel erg leuk Joke haha

groetjes, Wil

Grietje Jansen zei

Leuke vrolijke kaart met een erg leuke afbeelding.

Grietje

Ans S. zei

Prachtige kaart en wat een ontzettend leuke stempel.

Groetjes Ans

Ellen zei

Hij is inderdaad erg leuk !!

Groetjes Ellen

Creahannie zei

Hele grappige mooie kaart Joke!

Gr Hannie

Anita Meijer zei

Kan me voorstellen dat je moest lachen bij het inkleuren Joke, hij is ook zo ontzettend grappig, ik vind je kaart helemaal super geworden. Top.
Liefs van Anita

Marianne zei

Leuk gedaan.
Liefs, Marianne

Astrid zei

Een schitterende kaart Joke, lief afdrukje !!

liefs Astrid

Tinie zei

Wat een schattig afdrukje voor het bruidspaar!!! Hele moooie kaart!!!

Groetjes Tinie

sjouks kaarten zei

Leuk afdrukje en een hele mooie kaart is ervan gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Sandra Lemmens zei

AH Joke, wat een leuke kaart en wat een super afdruk. groetjes San.

Danoesja zei

Hoi Joke

Het is een superleuk stempeltje en je hebt er een heel vrolijk kaartje van gemaakt.

Lieve groetjes
Danoesja