Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 7 november 2012

Alweer een kerstkaart

Hallo Allemaal
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de reactie's op mijn kerstster.Heel erg bedankt hiervoor.Gisteren bij mijn jongste dochter Ellen.
Ellen had op de kreadoe twee koffertjes gekocht en die zijn we gisteren gaan oppimpen,wat een werk was het en kregen het ook niet af dus later krijgen jullie het te zien.Vandaag met Karin en Janick onze kleinzoon mee naar baby zwemmen maar ik wou even dit kaartje op mijn blog zetten

 Vind dit papier van paperpad Home for Crhistmas zo mooi dat het blok bijna op is.
 Tilda ingekleurd met copics en de belletjes met glitterlijm bewerkt.
In de kaart de tekst voor de kerst en met de mal van Memory box verder versierd.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes joke

11 opmerkingen:

Lia zei

Wat een geweldig leuk kaartje is dit,
groetjes Lia

Ellen zei

Mooi kaartje ma!
Het koffertje is inderdaad een klus, maar als het eenmaal af is....

Groetjes Ellen

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Het is weer een schatje hoor..lief stempeltje en..inderdaad het papier is p[rachtig..super gedaan..

Liefs van Ans

corryskaart zei

hoi joke
ziet er prachtig uit en zo ook de binnenkant
groetjes van corry

Tinie zei

Wat is die kaart mooi en ik vind de binnenkant ook helemaal super, prachtige tekst!!!

Groetjes Tinie

Sandra Lemmens zei

Wat is hij leuk Joke!

Wil zei

Een heel mooi kaartje Joke. Ook heel leuk hoe je de binnenkant bewerkt hebt. Ben reuze benieuwd naar je koffertje :)

groetjes, Wil

Cindy zei

Hallo Joke,
Ook deze kaart is weer geweldig mooi. Je hebt hem weer zo prachtig gekleurd! Groetjes, Cindy

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie kaart ! top
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Ben heel erg benieuwd naar het resultaat van de koffertjes. Maar deze kaart is ook weer helemaal top Joke, heerlijk om naar te kijken. Genieten weer.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtige kaart