Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 5 november 2012

Een aantal tegelijk


Gisterenmiddag een aantal kerstkaarten tegelijk gemaakt want ik kom er anders niet.Ook vinden sommige mensen de magnolia stempels maar niets en dan maar iets anders maken.
De Tim Holtz kerstster komt dan heel goed van pas.Ik heb deze kaart al gemaakt voor de dutch card lovers maar nu heb ik het iets veranderd en 6 tegelijk gemaakt.De embossing poeder heb ik rijkelijk gebruikt en een tip nies er niet bij moet nu eerst mijn kamer glittervrij maken heel mijn bureau zit er onder en ik zelf ook.
Iedereen weer bedankt voor de leuke reactie's en tot blogs.
Groetjes Joke

8 opmerkingen:

Nelleke zei

Zo schiet je wel op zeg, het is ook een prachtig stans van Tim Holtz.
groetjes, Nelleke

Ans Gilbert zei

Hallo Joke,
Ik vrees dat ik ook zo iets moet gaan doen, anders red ik het ook niet..maar ik vind ze heel erg mooi,super met de stans van Tim Holtz..

liefs van Ans

Corrie zei

Prachtige kaarten Joke
en dat heb je mooi opgelost zo

Groetjes Corrie

jolanda zei

mooie kaartjes

Bea zei

Mooie kaarten Joke en zo schiet het kaarten maken wel op.....

groetjes Bea.

Saskia zei

Hoi, mooi gedaan en jij kan nog lang nagenieten van deze schitterende kaarten, door alle glitters nog om je heen.
Groetjes Sas

corryskaart zei

hoi joke
zijn wel 6 schatjes geworden met al die prachtige kerststerren!
groetjes van corry

Ans S. zei

Mooie kaarten met prachtige kerststerren.

Groetjes Ans