Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 24 november 2012

Een Award

Hallo Allemaal
Gisteren heb ik weer een Award gekregen voor de Liebster Award van Hannie en ik bedank Hannie voor de Award vind het een hele eer.
Er zijn een paar regels aan verbonden:
1. Bedank de persoon van wie je de Award hebt ontvangen en link naar haar blog.
2. Post de Award op je blog, in de sidebar.
3. Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
4. Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt. 
Ook zou ik 5 bloggers de Award door moeten geven maar ik ben een maand geleden ook al deze Award gekregen en ik gun deze Award aan iedereen want wat maken jullie allemaal schitterende kaarten en creatie's.Dus dames bij deze is deze Award voor jullie allemaal.
Groetjes Joke

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Dank je wel lieve Joke.
Liefs van Anita

Francisca zei

Je maakt ook zulke mooie, lieve en leuke kaarten.Je hebt de award verdiend...en dubbelop....

Groetjes Cis