Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 14 november 2012

Een geboorte kaartje


De afgelopen twee dagen geen tijd gehad om een kaartje te maken maar nu gauw een geboorte kaartje gemaakt.Karin mijn oudste had een kaartje nodig en dat vind ik altijd leuk het te maken.
 Het magnolia papier vind ik zo mooi dus bij dit meisje gebruikt,omdat ze op hun geboortekaartje sterren hadden heb ik dit in het kaartje ook verwerkt.Ook nog wondgaas,bloemen en plakparels gebruikt.
Het meisje met Copics ingekleurd.
Ik wil iedereen ook nog bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart.Ik heb ze met veel plezier gelezen.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

16 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een schatje Joke, een heel erg mooi kaartje

Groetjes Corrie

Creahannie zei

Heel leuk Joke!!!,en dat voor een "snelle "kaart!!!
Groetjes Hannie

Monique zei

Schattig zeg!
grtjs
Monique

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat is je kaartje mooi geworden, prachtig ingekleurd..lief geheel met de ster en de bloemen..

Liefs van Ans

jolanda zei

prachtig kaartje

Nelleke zei

Wat een lieve kleurtjes. Past zo mooi bij elkaar.
Groetjes, Nelleke

Bea zei

Mooi babykaartje Joke, heel mooie gemaakt....

groetjes Bea.

Wil zei

Lekker gezellig kaartje Joke. Mooi ingekleurd hoor.

groetjes, Wil

Grietje Jansen zei

Leuke kaart.
Mooie bloemen.
Altijd leuk iets van het geboortekaartje te gebruiken voor je felicitatie, het geeft een persoonlijk tintje eraan.

Grietje

Tinie zei

Wat een schitterende kaart, het spat van het scherm, super!!!

Groetjes Tinie

Karin zei

Wat een schatje! Heerlijk dat rose. Gr. Karin

Angelique zei

Wat een schattig kaartje is het geworden. En wat heb je hem mooi gekleurd. Ik hou van roze!!!
Liefs Angeliquw

Saskia zei

Hoi,
Mooi gedaan, ziet er weer prachtig uit.
Groetjes Saskia

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Joke, ik vind hem helemaal top geworden, zo lief.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd !
grtjs, martina
x

sjouks kaarten zei

Superleuk zeg!
Groetjes Sjoukje