Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 2 november 2012

Een hele fijn tijd


Vandaag alweer een kerstkaart en met deze kaart wil ik graag meedoen met Christmas Challenge 48.
Hier maak je een kaart naar een schets.
 Ben er gisteren aan begonnen en dit stempeltje met de kleine rudolf vind ik zo lief,ik heb hem mogen lenen van Angelique
Het stempeltje ingekleurd met Copics en het mutsje met Liquid Applique bewerkt.
De sterren rand van Magnolia gebruikt en verder afgewerkt met een bloem met hulst en plak parels.
Wil iedereen weer bedanken voor de leuke reactie's op mijn kersttag en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

20 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

... en al weer zo'n prachtig kerstkaartje..je stemepltje weer super ingekleurd..super...

Fijn weekend, liefs Ans

sjouks kaarten zei

Mooie kerstkaart!
Leuk deze stempel!
Groetjes Sjoukje

Bea zei

Mooie kerstkaart Joke, inderdaad een lief stempeltje en heel erg mooi ingekleurd....

groetjes Bea.

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een mooi kaartje dit zeg!!!

Liefs liek

Corrie zei

Wat een leuke kaart Joke
dat stempeltje is zeker lief

Groetjes Corrie

corryskaart zei

hoi joke
je kaart ziet er hartstikke leuk en mooi uit!!
groetjes van corry

Angelique zei

Nou Joke, deze is ook weer prachtig! Echt lief dat afdrukje, fijn om af en toe iets te lenen van elkaar.
liefs Angelique

Zw@@n zei

Prachtige kaart, Joke. Idd een heel leuk stempeltje. En mooi gekleurd. Bedankt voor je deelname aan CCWS. Liefs, Wilma

Heleen zei

Prachtige kaart Joke!
Fijn weekend.
Lieve groetjes, Heleen

Saskia zei

Hoi,
Ziet er weer prachtig uit. Mooi gedaan.
Groetjes Sas

Marianne Schut zei

Hai Joke, wat een pracht kaart! Je kleurwerk ziet er ook helemaal super uit. Liefs Marianne

jolanda zei

heel erg mooi en lief afdrukje

Astrid zei

Wat een schitterende kaart Joke !
Lief afdrukje en super mooi ingekleurd !

Liefs Astrid

Anita Meijer zei

Wat is die weer schitterend geworden Joke, zo mooi hoe je Tilda ook hebt ingekleurd, echt weer een toppertje.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje met mooie papiertjes, leuk afdrukje
grtjs, martina
x

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Wilma zei

Hoi Joke,
Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt met mijn sketch!
Stempel is inderdaad een schatje!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
groetjes, Wilma

Cindy zei

Hoi Joke,
Ik ben toevallig op je blog terecht gekomen en je maakt echt prachtige creaties. Ik ben gelijk volger van je geworden, zodat ik nog meer van je prachtige werkstukken kan genieten. Heel mooi allemaal! Groetjes, Cindy

Wil zei

Ja, dit is echt een stempel met een heel hoog *schattig* gehalte :) Je kaart is weer heel leuk gemaakt Joke

groetjes, Wil

Miranda zei

Super gaaf kaartje en die stempel is echt leuk he.
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.
Groetjes Miranda