Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 3 november 2012

Een Kerstkaart


Vanochtend zag ik een nieuwe Challenge bij de Dutch Card Lovers en wou een keertje proberen een ander soort kaart te maken.Bij deze challenge wordt er gevraagd om lint te gebruiken.
Nu heb ik pas de kerstroos van Tim Holtz gekocht en vind hem erg mooi maar hij is vrij groot om hem helemaal op een kaart te verwerken.Nu heb ik hem eerst gemaskerd op de kaart met groen en daar na  uit gestansd.Twee van de rode bladen heb ik met Versa Mark en Embossing poeder verwerkt waardoor er glimmende bladeren zijn gekomen.
De rode rand met de Martha Stewart pons gedaan en daarop het lint verwerkt.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden het is heel iets anders wat ik normaal maak.Tips hierin hoor ik ook graag.
Groetjes Joke

16 opmerkingen:

Bea zei

Ziet er leuk uit Joke...

groetjes Bea.

Angelique zei

Heel mooi gemaakt! Soms is het ook wel eens leuk om iets heel anders te maken. Even geen stempels, maar een beetje strak en rustig. Het heeft allebei wel wat! Mooi geheel. Succes met de Challenge!
Liefs Angelique

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Heel mooi gedaan, prachtig om zo'n grote bloem als blikvanger te gebruiken..heel leuk..

Fijn weekend, liefs van Ans

Corrie zei

Het is inderdaad een heel ander soort kaartje dan we van je gewend zijn, ik vind hem heel erg mooi, prachtig zo met die grote bloem

Groetjes Corrie

Tinie zei

Prachtig die kerst ster, een schitterende kaart!!!

Groetjes Tinie

Ellen zei

Wat ben jij snel zeg! Leuke kaart Joke en wat een prachtige stans die kerstroos!
Leuk dat je meegedaan hebt aan de uitdaging van DCL.
Groetjes Ellen

corryskaart zei

hoi joke
nou ik vind je kaart suopermooi en mis echt niet een afbeelding maar dat komt door die prachtige kerstster
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Anita Meijer zei

Inderdaad iets heel anders dan we van je gewend zijn Joke, maar wat vind ik hem super geworden, ik vind het echt een toppertje.
Liefs van Anita

Saskia zei

Hoi,
Ziet er heel mooi uit. Leuk idee.
Groetjes Saskia

Anja (scrappie) zei

Zo jij bent snel zeg heel erg mooi gedaan die kerstroos is echt een blikvanger. Ook mooi hoe je dat masker hebt gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Karin zei

Prachtig hoor Joke, ik vind de roos erg mooi. Groetjes Karin

Nelleke zei

Ik hou wel van dit soort kaarten, en vind hem erg mooi geworden.
Groetjes, Nelleke

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

Mirjam en Liek Nugteren zei

Hoi,

Ik vind je idee erg geslaagd. Mooie pons ook.
Trouwens de oogjes voor mijn haakwerk koop ik bij Ellie. Het zijn veiligheidsoogjes. Dat is wel zo handig als je hem voor Yannick maakt.
Liefs liek

Wil zei

Heel mooi Joke. En toch weer een hele uitdaging voor jezelf om eens iets anders als anders te maken. Het is jou goed gelukt.

groetjes, Wil