Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

woensdag 21 november 2012

Een kerstkaart.


O wat ben ik toch dom geweest heb ik foto's van een verjaardagskaart gemaakt en de kaart weggestuurd en  de foto's een dag later gewoonweg van het foto toestel weggegooid.Dat was geen goede actie en dus was het even stil op mijn blog,te druk met andere dingen dat herkend denk ik iedereen.Maar vandaag toch weer een kerstkaart gemaakt.
 Het papier komt bij de Action vandaan en heeft wat glitter effect de krans en tekst stempel komen van Marianne design en deze dus ook met de glitters gedaan.
Stempel geleend en na het ingekleurd te hebben met Copics ook met glitters bewerkt.
De kerstster van Tim Holtz er nog bij gedaan en de groene onderblad is hetzelfde als de kaart.
Wil iedereen bedanken voor de leuke berichten op de zwangere kaarten,ik heb ze met veel plezier gelezen.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Wat een schattig kerstkaartje is dit,leuke die groene Tilda en alles past weer zo mooi bij elkaar..

Liefs van Ans

Saskia zei

Hoi,
Ziet er weer mooi uit, heel groen...
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Mooi die verschillende kleuren groen. Misschien dat je nog kunt vragen of de ontvanger heen foto of scan kan maken?
Groetjes, Nelleke

janieworkum zei

Hoi Joke

Een prachtige kaart met een hele mooie kleuren combinatie.

Groetjes Janie

Ellen zei

Hoi,

weer een mooi kaartje ma! Lijkt net of Tilda op een kerstbal zit, erg leuk!

Groetjes Ellen

Creahannie zei

Ha die Joke,

Tja dat gebeurt soms,alles foetsie :-(,maar deze kaart staat er wel goed op en ik vind 'm SUPER mooi geworden!!

Gr Hannie

Corrie zei

Wat een liefie Joke
Leuk zoals ze in de krans zit

Groetjes corrie

martina's kaartjes zei

een supermooie kaart ! een schitterende stempel, staat al lang op mijn verlanglijstje, maar ze verkopen hem niet meer, jammer genoeg
grtjs, martina
x

Angelique zei

Wat een mooie kaart Joke, leuk gedaan met die glitters. Super.
Liefs Angelique

Bea zei

Leuk kerstkaartje Joke, jammer van die verdwenen fotoos, maat foetsie =foetsie....

groetjes Bea.

Wil zei

Wie weet Joke, dat degene aan wie je de kaart gestuurd hebt, je een foto stuurt van de kaart. Maar balen die je dan wel ja..
Dit kaartje is weer hartstikke leuk hoor. Leuke stempel ook.

groetjes, Wil

corryskaart zei

hoi joke
ook mij gebeurd het wel eens een keer hoor!! maar deze kaart ziet er weer geweldig kerstig uit en erg leuk met dat glitter
groetjes van corry

Karin zei

Leuk al die glitters, heel mooi.
Groetjes Karin

jolanda zei

prachtig kaaartje

Cindy zei

Wat een prachtige kaart. Alles is zo mooi op elkaar afgestemd! Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Dat is inderdaad balen Joke als je dan ook nog eens je foto's van je toestel verwijdert, maar hij zal zoals altijd weer super geweest zijn. Ik vind je kerstkaart weer helemaal een toppertje. Super.
Liefs van Anita

Marianne zei

Hij is prachtig.
Liefs, Marianne