Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 1 november 2012

Een Kersttag

Hallo Allemaal
Wat een leuke reactie's heb ik op mijn kleurenteamkaart gekregen ik heb ze ook met heel veel plezier gelezen.Ook wil ik Chantal welkom heten op mijn blog.Vandaag wil ik de Tag laten zien die ik voor Miekelotte is Challenging You heb gemaakt.
Dit blog is net gestart met Challenge en dit is de eerste uitdaging.
 De tag,klok,lantaren en de kerstster zijn uit de serie van Tim holtz. Het papier van de Action 
Tilda ingekleurd met Copics 
 De kerstster gemat met Distress inkt en de bloementjes uit de ponsen van Nellie Snellen gemaakt.
 Vind deze Tilda heel erg leuk zeker omdat je ze overal op kan zetten.
Hier de kerstster van dicht bij vast gemaakt met een brad.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden .
Groetjes Joke

21 opmerkingen:

syllie zei

Wat een geweldige mooie tag-hanger heb je gemaakt Joke en wat een werk heb je er van gemaakt.Héél mooi van kleur en schitterend ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met de 1e challenge van Miekelotte is Challenging you.
Groetjes Sylvia

Bea zei

Een hele mooie Kersttag Joke....

groetjes Bea.

Tinie zei

Prachtig zo aan twee kanten gemaakt, wat spat dat rood eraf, super mooi!!!

Groetjes Tinie

Anita Meijer zei

Wauw wat is die schitterend geworden Joke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Gaaf, ik ga ook even bij de genoemde site klijken.
groetjes, Nelleke

Monique zei

Mooie tag heb je gemaakt!
grtjs
Monique

Corrie zei

Wat een super leuke Tag Joke

Groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Je tag is super geworden hoor..mooi
die Magnolia's..heel lief..

Liefs van Ans

Aya zei

Hoi Joke,
Wat een superhanger is dat geworden.Fijn dat je meedoet.
Lieve groetjes Aya

jolanda zei

wat heb jij dit weer mooi gedaan

anniek zei

wat leuk
groetjes Anniek

Wil zei

Wat heb je dit toch weer mooi voor elkaar gekregen. Heel erg le-uken die lieve Tilda's erop maken het helemaal af :)

groetjes, Wil

Karin zei

Wat een mooie tag Joke, leuk dat je voor-en achterkant hebt bewerkt! Groetjes Karin

Frosien zei

Ik vind hem super, wat een mooie hanger. Groetjes Frosien

Marianne Schut zei

Hai Joke, wat een pracht tag heb je gemaakt! Super leuk om hem dubbelzijdig te maken en wat een leuk idee om Tilda op de klok te zetten! Deze klok blijft ook wel erg mooi hoor! Liefs Marianne

Saskia zei

Hoi,
Heel mooi gedaan, ziet er prachtig uit.
Groetjes Saskia

Marianne zei

Heel leuk gedaan deze tag.
Liefs, Marianne

hennie zei

Joke wat heb jij een mooie hanger gemaakt!
Leuk dat je meedoet met de challenge.
Lieve groetjes hennie, ook DT Miekelotte.

Angelique zei

Wow Joke, deze is werkelijk geweldig!
Liefs Angelique

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooi ingekleurd.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging you.

Groetjes Astrid.

Vera van den Berg zei

Wat een leuke hanger; veel leuke details en lekkere kleuren. Geweldig gedaan, Vera Impresstamp