Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 8 november 2012

Een kersttag


Laat vandaag een kersttag zien en daar wil ik graag meedoen met Ge-We Hobbychallenge waar ze graag een kersttag willen zien en met De Creative Zebra waar alles mag.
Met veel plezier aan deze tag gewerkt.
De label gemaakt met de Tim Holtz mal en het papier heb ik bij doe@ding gekocht.
 Tilda ingekleurd met Copics
De achterkant van de tag versierd met de memory box mal en met magnolia bloemen.
De tekst stempel van Marianne Design.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en zag ook dat ik een volger erbij heb maar kan niet vinden wie de nieuwe volger is.
Groetjes Joke

16 opmerkingen:

Debby zei

leuk gedaan Joke. mooie creatie
Bedankt voor je deelname aan DCZ.

Groetjes Debby

Creahannie zei

Hij is super leuk geworden in mijn lievelings kleuren!!:-),
Groetjes Hannie

Anita Meijer zei

Wat is je tag mooi geworden Joke, kan me voorstellen dat je er met veel plezier aan hebt gewerkt. Super.
Liefs van Anita

Wil zei

Mooi zeg! Heel leuke kleuren en een schattige stempel.

groetjes, Wil

Corrie zei

Prachtig Joke
wat een schattig stempeltje is dat en wat heb je haar weer prachtig ingekleurd zeg

Groetjes Corrie

corryskaart zei

Hoi joke
Wat een leuke tag heb je gemaakt en dat achtergrondpapier ziet er geweldig mooi uit
Groetjes van corry

Tinie zei

Wat is deze stempel gaaf he:)!! Super mooie tag heb je er van gemaakt, prachtig van kleur ook!!!

Groetjes Tinie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat mooi..deze tag..prachtige kleuren..de voor-en achterkant zijn heel mooi... super..

Liefs van Ans

Bea zei

Een leuke tag met een prachtig ingekleurde stempel Joke...

groetjes Bea.

marja zei

Wat een prachtige Tag Joke super van kleur!!

Lieve groetjes Marja.

Nellos zei

Hoi Joke,

Prachtige tag heb je gemaakt.
Ik vind het afdrukje ook super ingekleurd.


Groetjes Nelly

jolanda zei

mooi gedaan, lief afdrukje

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Liefs, Marianne

Angelique zei

Leuk gedaan Joke!! Zier er super uit.
Liefs Angelique

Nelleke zei

Leuk die tag. Ik maakte ze ook van kledinglabels en verstuurde die als kerstkaart. Misschien maak ik er nog wel wat dit jaar.
Groetjes, Nelleke

Karin zei

Dat ziet er weer super uit Joke! En wat leuk dat je de achterkant ook hebt bewerkt. Fijn weekend, gr. Karin