Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 18 november 2012

Een kleine opkomst

Hallo Allemaal
Het kaartje lijkt op het kaartje van gisteren maar anders ingedeeld en andere kleuren voor het inkleuren gebruikt.Vrijdag hoorde ik dat erin de familie 12 weken iemand zwanger is en deze digi vind ik heel erg leuk dus dan maar 2 keer gebruiken.
Het zelfde maja design papier weer gebruikt,vind dit zo'n mooi papier en er zo mee gewerkt dat de kaart toch anders is geworden.
 Bij deze kaart lint en kant gebruikt en de Nellie Snellen pons voor de bloemen .
Ook deze digi weer ingekleurd met copics en wat glitterlijm bij de ogen gebruikt.
Ben toch wel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

13 opmerkingen:

Wil zei

Ik heb heen en weer zitten kijken naar deze kaart en de vorige, want ook ik dacht dat je hetzelfde kaartje opnieuw had geplaatst haha. Maar deze is ook leuk zo met die bloemetjes. Alle kleuren groen passen zo mooi bij elkaar.

groetjes, Wil

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
..het zijn 2 schattige kaartjes, lief stempelafdrukje en prachtig papier..hetzelfde en..toch anders..complimenten..

Liefs van Ans

janieworkum zei

Ik vind ze allebei erg mooi maar de 1e zou mijn keuze zijn,

gr,Janie

Cindy zei

Hoi joke,
Deze is ook weer heel mooi hoor. De stempel blijft geweldig! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Ook deze is superrrrr Joke

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Hahaha dacht inderdaad ook even hé heeft Joke weer dezelfde kaart gemaakt, maar nee hij is helemaal anders. En wat is deze ook weer super geworden, weer een toppertje Joke.
Liefs van Anita

Francisca zei

Ik vindt ze beiden super leuk.Zeker de glinstering in de oogjes.Je hebt echt overal aan gedacht.
Leuk hoor!

Groetjes Cis

Nelleke zei

Ja dan ga je kijken bij je vorige. Het is anders en zo'n mooie digi moet je inderdaad vaker gebruiken.
groetjes, Nelleke

Danoesja zei

Hoi Joke

Ze zijn beiden erg mooi en toch wel verschillend hoor, misschien komt het door de kleur dat je denkt dat het dezelfde is.
Je vorige kaartjes zijn ook prachtig en die slak vind ik helemaal SUPER.

Lieve groetjes
Danoesja

Karin zei

Prachtig kaartje Joke, mooie kleuren, en een hele lieve stempel.
Groetjes Karin

Marianne zei

Hij is beeldschoon.
Liefs, Marianne

Astrid zei

Een schitterende kaart Joke, prachtig !

liefs Astrid

Ans S. zei

Deze is ook weer super mooi.

Groetjes Ans