Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 25 november 2012

Een Mannenkaart.


Als deze kaart geplaatst wordt zijn we bij Saskia op visite want haar man is vandaag jarig.
Deze kaart heb ik voor hem gemaakt en o wat vind ik het moeilijk om Mannenkaarten te maken zonder stempels maar met het papier wat ik van Jolanda heb gekregen is het gelukt.
Ook wil ik Tineke welkom heten als volger,leuk dat je mee wil volgen alleen kan ik je blog niet vinden.
 Saskia's man werkt met auto's dus de mal met een oude auto erbij gedaan en versierd met knopjes en wat ballonnen
Binnenin de kaart deze tekst erbij gezet,hoop[ dat hij het weet te waarderen.Wil iedereen nog bedanken voor de leuke en lieve reactie's op mijn kerstkaart met walter en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Fijne zondag en tot blogs.Groetjes Joke

13 opmerkingen:

Bea zei

Toch een mooie mannenkaart geworden Joke, een fijne dag gewenst maar dat zal wel lukken met een verjaardag...

groetjes Bea.

Wil zei

Voor een mannenkaart is ie super gelukt hoor. Ook ik vind dat heel erg moeilijk.

groetjes, Wil

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Je mannenkaart is lekker steor geworden en de tekst..super...

Liefs van Ans

Grietje Jansen zei

Ah, een leuke mannekaart.
Ideeen daarvoor zijn altijd welkom.

Grietje

Danoesja zei

Hoi Joke

Je mannenkaart is heel goed gelukt, ik vind die ook best moeilijk om te maken. De tekst vind ik ook super.
Je kaartje met Walter is een schatje, heel mooi van kleur ook.

Lieve groetjes
Danoesja

Anita Meijer zei

Ik vind hem super gelukt hoor Joke, je mannenkaart is geslaagd, daar zal Saskia haar man zeker blij mee zijn, zeker daar hij met auto's werkt. Veel plezier.
Liefs van Anita

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke, en wat een grappige tekst aan de binnenkant.
Groetjes Karin

corryskaart zei

Hoi joke
Nou het is je prachtig gelukt zo mannenkaart en ik denk onder ons dat er meer bloggers zijn met dit probleempje,haha maar de jouwe vind ik lekker stoer
Groetjes van corry

Nelleke zei

Mooie kaart Joke, een leuke mannenkaarten is het geworden. Groetjes, Nelleke

janieworkum zei

Ik vind dit juist een erge mooie mannen kaart zo apart.

groetjes janie

Creahannie zei

Hoi Joke,

Het is een stoere mannenkaart geworden en Saskia's man zal er best blij mee geweest zijn.

Wens je een fijne avond,

Gr Hannie

Angelique zei

Leuke mannen kaart heb je gemaakt. De knoopjes maken het helemaal af.
Liefs Angelique

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Je kaart is in het echt nog mooier. Goed gelukt hoor.
Groetjes Saskia