Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 4 november 2012

Groetjes

Hallo Allemaal
Even tijd om dit kaartje op mijn blog te zetten en met deze kaart wil ik graag meedoen met You,Me and Magnolia met de eerste Challenge waarbij alles mag.
Dus van dit keer een kaartje met Groetjes en deze gaat vanavond op de post.
 Het papier heb ik van Angelique gekregen en vind ik zelf heel mooi papier,er zelf gemaakte bloemen bij gedaan en met de Perlen Pen afgewerkt.
Het stempeltje ingekleurd met Copics.Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en nog bedankt voor de reactie's op mijn kerstkaart ik heb het met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Maris zei

lieve kaart heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Cindy zei

Wat een prachtige kaart, zo mooi ingekleurd en ook je zelfgemaakte bloemen zijn prachtig! Groetjes, Cindy

corryskaart zei

hoi joke
een erg leuke kaart en in mooie kleuren en bedankt voor het meedoen bij YMAM
groetjes van corry

Tinie zei

Prachtig die kleuren, heel lief kaartje en geweldig die gestanste bloemen!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Wat een lief kaartje Joke

groetjes Corrie

Karin zei

Wat een schattig kaartje Joke, mooi gedaan met de bloemen. Groetjes Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat heb je een mooi kaartje gemaakt..mooi ingekleurd en prachtig met je zelfgemaakte bloemen...mijn complimenten...

Liefs van Ans

jolanda zei

prachtig kaartje

Astrid zei

Prachtige kaart Joke, erg mooi.
En leuk dat je meedoet met onze challenge bij YMAM.
Groetjes Astrid

Saskia zei

Hoi,
Ziet er weer mooi uit.
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Wat een schatje is het zeg.je het deze volgens mij ook volgens een sketch gebruikt, een mooie. Groetjes, Nelleke

sjouks kaarten zei

Een hele mooie kaart!
Groetjes Sjoukje

Angelique zei

Mooie kaart, vooral de bloemen die matchen zo mooi. Hele mooie kleuren.

Liefs Angelique

Bea zei

Mooie kaart Joke en leuk gemaakt in die blauwe kleuren...

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat is die supergaaf geworden Joke, en ik vind die stempel zo ontzettend leuk, die staat nog steeds op mijn verlanglijstje. Ik vind de kleuren ook helemaal super. Een toppertje weer.
Liefs van Anita

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een schatje Joke. Leuk ook om even een ander kaartje te laten zien.

Liek

Naomi zei

Heel erg mooi!
bedankt voor je deelname bij YMAM!

Veel Liefs
Naomi