Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 22 november 2012

Het is jouw verjaardag


Eerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart en voor vandaag laat ik een verjaardagskaart zien die ik hierna gelijk op de fiets wegbreng want ze woont ook hier in Barendrecht dus hoefde ik ook niet zo op het gewicht van de kaart te letten.
Het is een Easelkaart geworden met het stempeltje die Doe@Ding heeft uitgebracht.Vind dit zo'n leuk stempeltje dus weer gebruikt.
Ook wil ik graag met deze kaart meedoen met Simple Magnolia
 Het papier komt uit het blok van Maja design,vind dit zo mooi papier om mee te werken.
 Hier de kaart open heb het versierd met spullen van Magnolia en met brads.
De rand is uitgeponsd met Picture Punch.
 
Het stempeltje ingekleurd met Copics.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een schattig kaartje, leif afdrukje én mooi ingekleurd..prachtige blauwtinten..supersss...

Liefs van Ans

janieworkum zei

Hoi Joke
Wat een mooi kaartje en je hebt met prachtige kleur tinten gewerkt.
mijn complimenten
lieve groetjes Janie

Bea zei

Mooi kaartje in die blauwe tinten Joke...

groetjes Bea.

corryskaart zei

hoi joke
wat een lieve kaart en zo leuk met dat hartjespapier op de achtergrond,GEWELDIG!!
groetjes van corry

Creahannie zei

Hallo joke,

Die is zó leuk geworden en nu al bij de jarige begrijp ik,dat is super snelllll.

Gr Hannie

Creahannie zei

Leuke kaart Joke!!!,

Gr Hannie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende verjaardagskaart heb je gemaakt Joke, daar zal ze zeker weten blij mee zijn. Ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

sjouks kaarten zei

Wat een prachtige verjaardagskaart!
Groetjes Sjoukje

Lia zei

Hij is wel heel erg leuk Joke,
groetjes Lia

Wil zei

Het is echteen hartstikke leuke kaart Joke met een uber schattige stempel :)

groetjes, Wil

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Joke. Groetjes Marga.

Mirjam en Liek Nugteren zei

Hoi,

Ik vind je kaartje helemaal geweldig....hij staat hier al te pronken.

Liefs liek

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje in mijn lievelingskleur

Corrie zei

Het is weer een toppertje joke
prachtig kleurwerk

Groetjes Corrie

Cindy zei

Wat een gave kaart en wat heb je hem mooi gekleurd! Ik vind hem superleuk! Groetjes, Cindy

Tracy zei

Great easel card. That image is adorable and great flowers are a perfect match. Tracy xx