Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 16 november 2012

Het kaartje voor Wil

Hartelijk gefeliciteerd Wil met je verjaardag.
Wil heeft een Candy die loopt tot 30 november maar vandaag is haar verjaardag en als het goed is heeft ze mijn kaart gekregen.
 De sketch heb ik bij Marianne vandaan en het papier komt uit de bird serie.De pons van Nellie Snellen  gebruikt en er nog plak parels bij gedaan. 
Tilda ingekleurd met Copics en de magnolia bloem nog met glitterlijm bewerkt.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn geboortekaartje.
Groetjes Joke

13 opmerkingen:

jaimie zei

Hallo Joke,

Schitterende kaart !

Groetjes, Jaimie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Je kaartje is weer prachtig hoor..schattig al die oranje bloemetjes..

Liefs van Ans

Karin zei

Prachtig kaartje Joke, en wat is dit toch een lief stempeltje. Gr. Karin

Nelleke zei

Wat een gezellig kaartje op een mooie sketch.
Groetjes, Nelleke

Bea zei

Een mooie kaart heb je gemaakt voor de jarige Wil.....

groetjes Bea.

Marga50 zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

Corrie zei

Wauwww Joke
wat een plaatje weer

Groetjes Corrie

jolanda zei

prachtig kaartje

sjouks kaarten zei

Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt, heel mooi ook van kleur!
Groetjes Sjoukje

marja zei

Prachtig kaartje!!

Lieve groetjes Marja.

Marianne zei

Heel leuk gedaan Joke.
Liefs, Marianne

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je voor Wil gemaakt Joke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Wil zei

Hij is in het echt nog veeeeel mooier hahaha Heel erg bedankt Joke voor deze mooie kaart. Die stempel is echt super schattig.

groetjes, Wil