Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 17 november 2012

Hoera Zwanger


Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een collega van mijn man.Ze verwachten hun tweede kindje en deze stempel vind ik zo leuk dat ik hier graag mee aan de slag wou..
Ook heb dit kaartje gemaakt naar de sketch van De Creative Zebra en waar ik graag aan mee wil doen.
Het Maja design papier heb ik hiervoor gebruikt de vlaggetjes zelf in gestempeld  met losse letters
De roosjes vind ik zo mooi bij het papier passen.
De stempel ingekleurd met Copics en de ogen een kleine tip van glitterlijm gegeven zodat ze wat glimmen.
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden en wil iedereen bedanken voor de reactie's op mijn verjaardagskaart.
Fijn weekend en tot de volgende keer.

18 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw wat is je kaart super geworden Joke en inderdaad wat een leuke digi is dat. Ik vind het weer een toppertje.
Liefs van Anita

Bea zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bea zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bea zei

Een heel mooi kaartje voor een zwangere Joke....

groetjes Bea.

Wil zei

Hihi wat een leuke stempel. Heel die stapel lekkers wat ze op moet eten. Mooie kaart Joke zo met dat groen.

groetjes, Wil

Corrie zei

Prachtig kaartje Joke
wat is die Digi toch leuk

groetjes Corrie

Angelique zei

Leuke kaart! Ik vind de stempel ook geweldig. Moet nog steeds een stempel aanschaffen voor als iemand zwanger is, dus wie weet wordt het deze wel.
Mooie kleuren heb je gebruikt. Succes met de Challenge.

Liefs Angelique

Nelleke zei

Wat een leuke stempel is dit en wat heb je er wat moois van gemaakt.
Groetjes, Nelleke

Tinie zei

Wat is die digi geweldig!!! Super leuke kaart!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

oooooh, ja, waar is de tijd, dat ik niet zo op m'n lijn moest letten mmmmmmmmmmmmmm, lekker ! en lekker veel ! dan mag het ! een hele mooie top kaart !
grtjs, martina
x

Claudia zei

Wat een leuke kaart.
Die stempel is echt gaaf, en je hebt hem erg mooi gekleurd.

Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra.

Groetjes Claudia

jolanda zei

heel mooi kaartje

sjouks kaarten zei

Het is zeker weten een leuke stempel en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
Groetjes Sjoukje

Ans S. zei

Prachtige kaart, wat een geweldig leuke digi is dit.

Groetjes Ans

Creahannie zei

Hoi Joke,
Wat een super leuke kaart is dit en je hebt leuke kleuren gebruikt in deze grappige stempel,echt een plaatje.

Groetjes Hannie

Cindy zei

Je kaart is prachtig. Daar zal je collega blij mee zijn. Zo'n leuke stempel ook! Groetjes, Cindy

Marianne zei

Heel leuk gedaan.
Liefs, Marianne

Heleen zei

Wat een geweldig leuke kaart! Super dat je meedoet met de uitdaging van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen