Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 11 november 2012

Kerstkaart voor de Chrismas Challenge

Hallo Allemaal
Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik gemaakt heb voor de Christmas Challenge nr 49
Het is een kaart geworden naar aanleiding van een sketch
 Het papier komt uit mijn blok van Home For Christmas.
De Magnolia bloemen erbij gedaan .
 Van Saskia dit stempeltje van Tilda gebruikt en ingekleurd met Copics.
.De labels met rode embossingpoeder bewerkt en met de heat it verhit.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en nog bedankt voor de reactie's op mijn vorige kaart.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

Creahannie zei

Hoi Joke,

Je kerstkaart voor de Challenge is echt super leuk én mooi geworden.

Groetjes Hannie.

Anita Meijer zei

Ik vind je kerstkaart weer helemaal een toppertje geworden Joke, hij is prachtig.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hallo Joke,
Prachtig kaartje heb je gemaakt..mooie combinatie van papier stempel en bloemen etc..

Liefs van Ans

Tinie zei

Wat is dit weer een bijzondere mooie kaart geworden, super leuke details!!!

Groetjes Tinie

Wil zei

wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en kijk dan naar die broek.. zo mooi ingekleurd dat het net is alsof ie glimt :)

groetjes, Wil

Bea zei

Prachtige kaart Joke, mooi papier en erg mooi ingekleurd...

groetjes Bea.

Cindy zei

Hoi Joke,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en zo mooi ingekleurd! Echt te gek! Groetjes, Cindy

Mirjam en Liek Nugteren zei

Wat een leuk stempeltje. Erg goed gelukt.

Liefs liek

jolanda zei

super mooi kaartje

sjouks kaarten zei

Heel mooi!
Groetjes Sjoukje

corryskaart zei

hoi joke
een erg mooie kaart en gaaf met die bewerkte labels
groetjes van corry

Corrie zei

Schitterend kaartje Joke

Groetjes Corrie

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke. Gr. Karin

Ans S. zei

Hele mooie kerstkaart.

Groetjes Ans

Marianne zei

Wat een gaaf kaartje is dit.
Liefs, Marianne

Angelique zei

Wat is jouw kaartje leuk geworden Joke!!
Liefs Angelique

Nicole zei

Een hartstikke leuk kaartje, Joke. Gezellig dat je meedoet met de challenge van deze week bij CCWS :o)

martina's kaartjes zei

wat mooi gedaan ! leuk, die labeltjes erbij , prachtig ingekleurd
grtjs, martina
x

Jolanda zei

EEn schitterend kaartje heb je gemaakt met de sketch van CCWS, heel erg mooi geworden. BEdankt voor je deelname hoor!

Nelleke zei

Lollige kaart en wat een leuke sketch heb je gebruikt.
Groetjes, Nelleke

Jokecreatief zei

Wat een plaatje en heel mooie kleuren, mooi afgewerkt.
groetjes Joke.

Margo zei

Wat een superleuke kerstkaarten heb je al gemaakt zeg !
Tof met die kleine tags in het hoekje !
Liefs
Margo

janieworkum zei

Hoi Joke

Ik heb je kaarten bekeken , ik vind allemaal erg mooi. Ik heb mij als volger neergezet bij. Misschien wil je ook bij mij komen kijken, ik ben een kleine 2 weken begonnen met mijn blog en natuurlijk mag je bij mij ook volger worden.

Groetjes Janie