Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 9 november 2012

Mijn koffertje


Het koffertje is af en deze wil ik graag aan jullie laten zien.Het was een heel veel passen en meten en Ellen kan jullie laten zien wat voor werk het is geweest want die heeft de foto's gemaakt toen we druk bezig waren.Nou eigenlijk heeft Ellen het meeste maat werk gedaan omdat ik dat niet zo goed kan ,Bedankt Ellen.
Maar door haar werk nog geen gelegenheid om de foto's te plaatsen maar tegen de tijd dat ze geplaatst zijn zal ik wel een link door geven.
 Het was erg leuk om te maken en het papier van Bo Bunny komt erg mooi uit.
De kerstster van Tim holtz er weer bij gebruikt en ook de nieuwe stans van Magnolia.
 Het vooruitzicht,het koffertje heeft Ellen bij Kreadoe gekocht.
 Van binnen helemaal versierd met het papier van Bo Bunny
 De binnenkant waar ik nog een foto-album in Bo Bunny wil maken maar eerste kerstdag komen we bij elkaar en die foto's wil ik er in verwerken.
Een totaal overzicht en ik heb mijn kamer niet opgeruimd sorry voor de rommel.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn tag.
Groetjes Joke

17 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Wat een prachtige koffer!
Wat is deze papierlijn van bo bunny toch mooi..
Groetjes Sjoukje

Wil zei

Wat ziet dit er super mooi uit Joke. Nu snap ik al het werk wat je eraan gehad hebt. Wat ziet de binnenkant er zelfs gezellig uit :)

groetjes, Wil

corryskaart zei

hoi joke
wat een gaaf en mooi koffertje heb je gemaakt,erg leuk maar ja wel veel werk,hihi en rotzooi op je kamer vind het wel mee vallen hoor!!
fijn weekend en groetjes van corry

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat is dit supermooi..WOW..
wat een werk, prachtig papier gebruikt en mooie mallen..complimenten..

Liefs van Ans

Creahannie zei

Hoi Joke,

Ik vind 'm super mooi geworden,prachtig papier en mooie kleueren!
En de "rommel "op je kamer dat is geen rommel hoor.....,dat zijn creatieve ideeën!!!Hihihihihi
Fijn weekend,gr Hannie

Corrie zei

wauwww die is leuk en dat papier is zo mooi!!!

Groetjes Corrie

Tinie zei

Wauw wat ontzettend gaaf, super die kleuren combi ook!!!

Groetjes Tinie

Cindy zei

Wat leuk gedaan en dit papier van Bo Bunny blijft zo gaaf. Ik vind je koffer ontzettend mooi geworden! Groetjes, Cindy

jolanda zei

ziet er leuk uit

Heleen zei

Wat een geweldig koffertje!
Lieve groetjes, Heleen

martina's kaartjes zei

wat heb je dat knap gemaakt ! heel erg mooi ! super hoor
grtjs, martina
x

Angelique zei

Wat is je koffertje leuk geworden!!
Liefs Angelique

Anita Meijer zei

Oh wauw wat is je koffertje super geworden Joke, prachtig gedaan zo. Dat is echt een kunstwerk geworden, helemaal super.
Liefs van Anita

Danoesja zei

Hoi Joke

Wat een gaaf koffertje met heel mooi papier. Het is wel veel werk om dit te pimpen maar dan heb je ook wat, en leuk dat je de foto's van kerst erin wil doen.
Leuk ook om te zien dat je foto nu op je blog en bij de reacties staat.
Je bent ook al een heel eind op weg met je kerstkaarten/tags, ze zijn erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Saskia zei

Wat prachtig is dit geworden. Heel mooi gedaan. Wat een werk zeg.
Groetjes Sas

Karin zei

Dat ziet er goed uit Joke, mooi papier heb je gebruikt. Fijn weekend, gr. Karin

Sandra Lemmens zei

Oh, Joke wat ziet dat er als een hoop werk uit!! Wel leuk geworden.
Groetjes Sandra.