Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zaterdag 10 november 2012

Nog acht kerstkaarten te gaan en

ik wil jullie sjakie stapelslak laten zien.
Maar eerst mijn kaartje wat ik gisteravond gemaakt heb. 
 Het afdrukje bij Ellen gestempeld en met het papier van Pere Noel Basic deze kaart gemaakt.
De Tim Holtz klok vond ik hier wel erg leuk bij en de bloemen van Magnolia.
De tekst stempel kan je overdag niet zo goed lezen dus ik moet dat nog even zien te veranderen.
 Hier Tilda van dichtbij en de ketting met glitterlijm gedaan.
en dit is dan sjakkie stapelslak voor onze kleinzoon heb ik deze gemaakt.Ben katoen gaan kopen op de markt en Karin heeft een boekje met allerlei knuffels om te haken en deze vond ik zo leuk dat ik het weer eens ben gaan proberen.
Zag dat ik ook weer twee nieuwe volgers erbij heb welkom op mijn blog.
Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reactie's op mijn koffertje heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

11 opmerkingen:

Angelique zei

Hoi Joke,
Allereerst heb je een super leuk kaartje gemaakt met die leuke klok, ik heb hem ook en ben er echt gek op. Verder een compliment over de stapelslak. Knap dat je dat kan maken. Haken kan ik dus echt niet. Ik vind hem echt super leuk met al die kleurtjes.
Liefs Angelique

Bea zei

Een prachtig kaartje heb je gemaakt Joke, de stapelslak voor je kleinzoon heb je ook mooi gehaakt, zal hij wel leuk vinden...

groetjes Bea.

Sandra Lemmens zei

Super kaartje en super slak!! Daar zal Yannick heel blij mee zijn.
Groetjes San.

Wil zei

Hoef je nog maar 8 kerstkaarten?? Wat knap van je! Deze kaart is ook weer heel erg leuk. En dan die slak... wat zal je kleinzoon daar blij mee zijn. Heel erg leuk.

groetjes, Wil

Creahannie zei

Wat schattig allemaal,zowel de kaart als de slak!!!
Nog maar 8 Kerstkaarte,zo zo,het einde komt voor jou in zicht.
Gr Hannie

corryskaart zei

hoi joke
nou jij bent lekker snel met je kerstkaarten,ik moet er nog zeker 20 maken:-((
en wat prachtig heb je die slak gehaakt,echt een juweeltje
groetjes van corry

Francisca zei

Wat een super leuke kaart.Nog acht te gaan....wat ga je als een trein, en allemaal heel bijzonder.Leuk hoor.
En dan Sjakie,geweldig leuk.Mooi gehaakt.Daar zal het mannetje blij mee zijn.

Groetjes Cis

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Prachtig je stapelslak, wat een lief,fleurig beestje is dit.. en je kaartje ook heel lief..mooie kleuren en ..een heel mooi stempeltje..MOOI..

Liefs van Ans

Cindy zei

Je kaart prachtig, weer zo mooi gekleurd en je gehaakte slak is ook geweldig! Ik kan helaas niet haken, omdat ik linkshandig ben, misschien dat het ik nog eens ga proberen. Jij hebt het in ieder geval supermooi gedaan. Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt Joke, helemaal super is die. En dan die slak jeetje mina wat knap gemaakt, dat doe ik je zeker niet na. Echt heel mooi geworden, een toppertje.
Liefs van Anita

Ans S. zei

Prachtige kaart, die klok blijft mooi.
Wat een leuke slak heb je gehaakt.

Groetjes Ans