Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 23 november 2012

Nog een kerstkaart

Hallo Allemaal
Gisteren deze kaart afgemaakt voor de challenge 45 It's a Magnolia Challenge.
Vond het heel erg leuk om te doen en heb voor deze kaart het papier gebruikt die ik van mijn dochter Ellen heb gekregen.Het papier is best druk dus heb er weinig toegevoegd.
 Heb er lint en de kerstbomen plus sterren bij gedaan.
Walter ingekleurd met mijn Copics en de hoorns met wat glitter bewerkt.
De tekst met embossingpoeder en head it gedaan.Wil iedereen bedanken voor de reactie's op mijn verjaardagskaart en ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

sjouks kaarten zei

Wat een leuke kerstkaart!
Walter is echt een schat van een rendier!
Groetjes Sjoukje

Karin zei

Wat een leuk kaartje Joke! Flitsend hoor zijn glimmende hoorns. Bedankt voor het meedoen met de challenge van IAMC. Lieve groetjes Karin

Bea zei

Vind het een erg mooie kaart Joke, heel mooi freubelwerk....

groetjes Bea.

Ellen zei

Hij is erg leuk geworden ma!

groetjes Ellen

Angelique zei

Mooi hoor! Leuk met die glitters!
Liefs Angelique

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een prachtige kerstkaart is dit,lief stempelafdrukje...mooi papier en mallen..toppie...

Liefs van Ans

jolanda zei

prachtig kaartje met dit mooie afdrukje

Inky's Creaties zei

Wat een leuke kaart is dit geworden. Ik vind Walter toch wel heel erg leuk.

Groetjes Inky

Creahannie zei

Hoi Joke,

Heel erg mooi geworden Joke!!!!

Wens je een fijn weekend,

Gr Hannie

Corrie zei

wauwww wat is die gaaf zeg
heel erg mooi Joke

Groetjes Corrie

Wil zei

Mooie kaart Joke. Leuk ook zo met die bruin en witte tinten.

groetjes, Wil

corryskaart zei

Hoi joke
Een geweldig leuke en vooral mooie kaart ziet er geweldig uit
Fijn weekend en groetjes van corry

janieworkum zei

Hoi Joke

wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Zo Mooi.
Fijn weekend

groetjes Janie

Heleen zei

Prachtige kaart Joke! Erg sfeervol en mooie details.
Fijn weekend
Lieve groetjes, Heleen

marja zei

Wat een prachtig kaartje Joke, een beauty!

Lieve groetjes Marja.

Cindy zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Deze stempel blijft ook zo leuk en je hebt er een super geheel van gemaakt! Groetjes, Cindy

Tineke Bolleboom zei

Wat een ontzettend leuke kaarten maak, je heel mooi werk mijn complimenten, ik ga je volgen
Tineke

Anita Meijer zei

Oh wauw Joke wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super geworden, prachtig.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Mooi gedaan, eens wat anders, die kerstbomen erop maken het mooi.
groetjes, Nelleke

Mirjam en Liek Nugteren zei

Ja en weer een elandenkaart!!
Ik vind het zo gaaf om te zien wat iedereen doet met deze stempel. Heel mooi!!!

Liefs liek

martina's kaartjes zei

wat een leukerdej ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Marga50 zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij IAMC Groetjes Marga.

*~Patries~* zei

Leuk kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Liefs,
Patricia