Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

maandag 5 november 2012

Nog een ster vandaag.

Hallo Allemaal
Vandaag nog een ster die ik gemaakt heb om op te hangen voor het raam.Ik heb het van restant papier wat ik gebruikt heb voor mijn grote ster en deze kon er precies uit.Het papier is van Bo Bunny.
 Het magnolia stempeltje uit geknipt en de memory box mal erbij gedaan.

De achterkant met bloemetjes en een hulstblad bij gedaan bij de tekst.
Ook wil ik Cindy welkom heten op mijn blog en iedereen bedanken voor de leuke berichtjes.
Groetjes Joke 

16 opmerkingen:

Saskia zei

Hoi,
Weer mooi gedaan. Ziet er leuk uit.
Groetjes Saskia

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Heel mooi gedaan zo,n ster en die mal van MB is echt super..complimenten..

Liefs van Ans

Wil zei

Je bent lekker bezig geweest de laatste dagen Joke. Ik heb zomaar 3 posts van je gemist haha. Tja, wat zal ik zeggen. Het is gewoon allemaal heel erg mooi en leuk. :)

groetjes, Wil

jolanda zei

je hanger ziet er super mooi uit

Mirjam en Liek Nugteren zei

Leuke he, sinds onze workshop heb ik ook de smaak te pakken en knusel ik nu ook wat anders in elkaar dan alleen kaartjes.
Het is een heel mooi hangertje.
Ga je nu de hele kerstboom zo doen????

Liefs liek

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt ! mooie details, mooi ingekleurd
grtjs, martina
x

Inky's Creaties zei

Ook deze ster is weer heel mooi geworden. Straks wel een foto van je raam plaatsen als het huis in Kerstsfeer is.

corryskaart zei

hoi joke
nou die kerstster zal zeker sfeer in huis brengen wat is ie mooi en lief!
groetjes van corry

Tinie zei

Wat leent die Tilda zich er mooi voor, schitterende ster!!!

Groetjes Tinie

Cindy zei

Wat gaaf en heel origineel! En zo mooi gekleurd. Groetjes, Cindy

Marga50 zei

Wat een mooie kerstster.! Mooie kleuren. Groetjes Marga.

m@deliefjuh zei

super schattig deze ster!

groetjes Martine

Karin zei

Erg leuk Joke, wat zal dat gezellig staan. Groetjes Karin

Angelique zei

Ziet er heel gezellig uit!!
Liefs Angelique

Marianne zei

Heel leuk gedaan.
Liefs, Marianne

Anita Meijer zei

Ik vind het weer super gemaakt Joke, een prachtige kerstster. Top.
Liefs van Anita