Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

donderdag 20 december 2012

Een beterschap kaartje voor Janick

Even een kaartje voor mijn kleinkind gemaakt,zondag is hij begonnen met een buikgriep en vanochtend zaten mijn dochter en schoonzoon in het ziekenhuis. Janick is nu ruim 6 maanden.
Van de week al voor hem opgepast want ze zitten allebei in het onderwijs en kunnen zo maar geen vrij nemen en daardoor ben ik gisteren ook zelf begonnen met de buikgriep maar toch even een kaartje voor Janick en ouders natuurlijk gemaakt.Gelukkig mocht hij met zijn ouders weer mee naar huis met een kuurtje.
Daarom ben ik toch even in mijn hobby kamer gaan freubelen en kwam ik tot dit resultaat.
 Het papier komt uit de magnolia serie en het stempeltje zat bij wil in de Candy.De bloemen van magnolia en van marianne design.
Het stempeltje ingekleurd met Copics.Zag ook dat ik bij de top 3 van de Creative Zebra zit en dat ik gast designer voor een keer mag wezen.
Iedereen weer bedankt voor de leuke reactie's op mijn kerstkaart en tot de volgende keer.
Groetjes Joke

18 opmerkingen:

Tineke Bolleboom zei

Wat sneu zo'n kleintje, maar voorzichtigheid geboden, fijn dat je dan toch je gedachten kunt verzetten met de kaartje, ziet er superlief uit
Sterkte, en toch een fijne dag verder
Tineke

Anita Meijer zei

Hé bah wat vervelend voor Janick Joke, 6 maanden en dan al buikgriep, niet leuk, en nu jij ook nog, ja herken dat als er eentje in huis het heeft kan je er bijna de klok op zetten dat iedereen het krijgt, nu maar hopen dat je dochter en schoonzoon het niet met de kerst hebben. Beterschap voor Janick en jijzelf, oh je hebt een superkaartje voor hem gemaakt, zo lief.
Liefs van Anita

Bea zei

een heel mooi kaartje heb je gemaakt ondanks dat je je niet lekker voelt,hoop dat het kleine kereltje gauw weer opknapt en jij Joke natuurlijk ook......

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat heb je een lief kaartje gemaakt voor het kleine ventje..gelukkig dat ie weer mee naar huis mocht..beterschap ook voor jou..Liefs van Ans

janieworkum zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor de kleine jongen. Ik wens jouw veel beterschap en dat je snel weer op de been bent.
groetjes janie

Nelleke zei

Wat vervelend dat je kleinkind zo ziek is, ik vind het altijd zo zieligbals die kleintjes zo ziek zijn.
Mooie kaart heb je voor hen gemaakt, en iedereen van harte beterschap.
Groetjes, Nelleke

ANJA 3d zei

Het is altijd zo zielig als een kind ziek is en vooral al ie 6 maanden oud is. Je kaart is prachtig die je voor hem gemaakt heb. leuke stempel.
Allebei beterschap.
Gr. Anja

Creahannie zei

Lief kaartje Tineke voor je zieke kleinkind en ik wens hem en jou van Harte Beterschap!!
Gr Hannie

Tinie zei

Wat is dit een lieve afbeelding, heel schattig, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

jolanda zei

mooi lief kaartje.
Hier gaat de griep ook in de ronde met buikgriep, hoofdpijn hoesten als een zeehond enz.
Beterschap

Corrie zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor je kleinzoon. beterschap voor hem en voor jou ook

Groetjes Corrie

Wil zei

Beterschap voor jou en je kleinzoon Joke. Ik hoop dat de anderen gespaard blijven.. zeker zo kort voor de feestdagen. Je hebt een schattig kaartje voor Janick gemaakt :)

groetjes, Wil

Corrie zei

beterschap voor jullie beidjes Joke, het is altijd zo naar als zo,n klein babytje ziek is hè, maar gelukkig is hij met de kerst thuis, als hij dan nog een prachtige kaart van oma krijgt, moet hij toch wel snel opknappen.
lieve groetjes Corrie

Angelique zei

Goh, wat vervelend voor je kleinzoon! En dan ben je zelf ook nog eens niet lekker! Ze zijn vast blij met dit mooie kaartje! Gefeliciteerd met je prijs bij de creatieve zebra, super om gastdesigner te zijn. ( ook best spannend!) sterkte, hoop dat je snel opknapt!
Liefs Angelique

Cindy zei

Wat zielig voor zo'n kleintje, gelukkig mocht hij wel naar huis. Ik hoop dat je zelf ook weer snel opknapt en dat je voor de kerst weer de oude bent en je kaart..... die is natuurlijk weer fantastisch! Groetjes, Cindy

corryskaart zei

Hoi joke
Ja als zo kleintje ziek is dan denk je vaak kon ik het maar overnemen en nu ben je er zelf door gevloerd,maar je kaart is zo lief als dat kleintje er naar kijkt word ie weer vrolijk
Vast hele fijne feestdagen en groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een heel erg lief kaartje ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Karin zei

Wat een lief kaartje, daar knapt hij vast van op! Beterschap.
Gr. Karin