Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

zondag 9 december 2012

Een cadeautasje voor de Kerst

Hallo Allemaal
Van de week heb ik dit cadeautasje gemaakt naar aanleiding van de challenge van Christmas Challenge nr 53 naar een sketch.Dit tasje heb ik ook voor de Hobbystunter gemaakt waar ik voorlopig iedere zondag iets voor op hun blog ga zetten.
Het papier komt uit het blok van Joy Craft Happy bloc's vandaan en verder zo gemaakt naar aanleiding van de sketch Vond deze Tilda heel erg leuk om bij dit tasje te maken  en ingekleurd met Copics.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wil iedereen bedanken voor de reactie's op mijn vorige kaart.
Heb ze met veel plezier gelezen.
Groetjes Joke

23 opmerkingen:

Tineke Bolleboom zei

Lijkt me leuk om in zo,n tasje een cadeautje te krijgen!!!

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Wat een leuk tasje is dit geworden..mooi je afdrukje ingekleurd ..prachtige combinatie van papier en mallen..LEUK...

Liefs van Ans

sandra_w zei

Prachtig tasje! Leuk dat je meedoet met deze challenge van CCWS!

Groetjes,
Sandra

Corrie zei

Jij hebt een prachtig tasje gemaakt Joke, wat leuk dat je kaarten gaat maken voor de Hobbystunter, ik ga het in de gaten houden hoor.
Fijne zondag nog
Lieve groetjes Corrie

Wil zei

Wat een leuk tasje Joke. Is weer heel wat anders als een kaart. En zeker zo leuk om er een kadootje in te doen :)

groetjes, Wil

corryskaart zei

hoi joke
een erg leuk en lieve tas,ziet er gezellig uit zo in de kerstsferen!!
groetjes van corry

Mirjam en Liek Nugteren zei

Ja!!! Wat gaaf dat je voor de hobbystunter dingen gaat maken.
Je maakt mooie kaarten, dus meer dan verdiend!

Liefs Liek

Creahannie zei

Hoi Joke,

Super leuk dit tasje!!Wat leuk dat je bij Hobbystunter iedere week op hun site iets mag plaatsen.Dat is een hele eer voor je,Proficiat!!!

Gr Hannie

Angelique zei

Mooi hoor!! Erg leuk om cadeau te geven of te krijgen!!
Liefs Angelique

Bea zei

Een leuk tasje is het geworden, ook mooi om het aan iemand cadeau te geven Joke...

groetjes Bea.

Tinie zei

Heerlijk in die kerstkleuren, prachtig resultaat!!!

Groetjes Tinie

janieworkum zei

Wat een leuk tasje heb je gemaakt. echt ik vind het heel tof.
groetjes Janie

jolanda zei

prachtig kaartje

Karin zei

Wat een leuk tasje Joke!
Liefs Karin

Jan Hennings zei

So sweet!!

Anita Meijer zei

Wat gaaf Joke dat je iedere zondag iets op hun blog mag zetten, helemaal terecht want je maakt prachtige kaarten en creaties. Dit tasje vind ik ook weer helemaal super gemaakt, top.
Liefs van Anita

Wilma zei

Hoi Joke,
Wat een leuk tasje..helemaal in kerststijl!!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
groetjes, Wilma

Sandra Lemmens zei

Leuk hoor Joke!

Nelleke zei

Leuk dat tasje, op het eerste gezicht dacht ik eerst dat het een kaart was, tot ik beter keek. groetjes, Nelleke

sjouks kaarten zei

Prachtig zo'n kersttasje!
Groetjes Sjoukje

Cindy zei

Het is een schatje. Alleen het tasje op zich is al een cadeautje. Gaaf! Groetjes, Cindy

Renata zei

Prachtig tasje is het geworden! Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS deze week.

Betina zei

heel gaaf!!! Leuk dat je met de challenge van CCWS meedoet, heel veel succes!!

Groetjes Betina