Welkom, leuk dat je op mijn blog komt kijken.

vrijdag 14 december 2012

Een kaart met gaten

Hallo Allemaal
Vandaag nog deze kaart af kunnen maken en deze is echt anders dan jullie van mij gewend zijn
Heb er namelijk helemaal geen design papier bij gebruikt alleen rood papier met embossing sterren.
Zag bij Martine een kaart met het stempel er achter en dacht dat ga ik ook proberen,alleen werden het erbij mij drie gaten steeds kleiner gemaakt.
.Dit stempeltje ook steeds kleiner gemaakt en met de Copics ingekleurd.De randen uitstansen was eigenlijk nog het meeste werk maar vond het erg leuk om te maken en ga hem nu gauw op de post doen.
Nog bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kerstkaart heb ze met heel veel plezier gelezen.
Fijn weekend en groetjes Joke

16 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een super leuk kaartje Joke
leuk idee al die kleine passe-partouts

Groetjes Corrie

ANJA 3d zei

Prachtige kaart, Joke.
Ik heb even op je blog gesnuffeld.
Schitterende dingen kwam ik tegen.
Gr. Anja

Creahannie zei

ik vind het idee erg leuk en jij hebt er weer iets mooi's van gemaakt!!
Gr Hannie

Tineke Bolleboom zei

Ziet er heel lief uit, zie je dat je steeds "barst"van de creativiteit.
Tineke

janieworkum zei

Leuk idee , dat zie je niet veel.
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,

Schattig inderdaad, heel leuk met die lijstjes in verschillende maten..lief stempeltje ook...MOOI

Liefs van Ans

Bea zei

Je hebt er een leuk kaartje van gemaakt Joke, leuk zo met die lijstjes in de vorm van gaten....

groetjes Bea.

Cindy zei

Het is een heel origineel idee. Ik vind hem superleuk! Groetjes, Cindy

martina's kaartjes zei

hij is wel erg leuk en schattig ! mooikaartje
grtjs,martina
x

corryskaart zei

hoi joke
een erg leuk idee zo met die kijkgaten,je kaart is helemaal geweldig leuk en vrolijk!
fijn weekend en groetjes van corry

jolanda zei

mooi en lief kaartje

Karin zei

Wat leuk gedaan Joke met die kijkgaatjes!
Groetjes Karin

Anita Meijer zei

Wat een geweldig effect geeft dit Joke, ik vind hem helemaal super geworden zo, top.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Nou je gatenkaart is goed gelukt hoor. Soms zit er meer werk in een kaart dan je eerst verwacht.
Groetjes, Nelleke

Corrie zei

Ik vind je kaart super Joke, wat schattig gemaakt met leuke stempeltjes die héél mooi gekleurd zijn.
lieve groetjes Corrie

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kaart zeg, prachtig !!

liefs Astrid